Čemu šminka ispod maske?

Izvor: Radio Televizija Vojvodine, 28.Okt.2020, 16:51

Čemu šminka ispod maske?

Korona virus pogađa i tamo gde bismo mu se najmanje nadali, pa tako najnovije istraživanje kompanije Nilsen, globalne firme za ispitivanje javnog mnenja, pokazuje da je zbog mera ograničenja u vreme pandemije drastično opala kupovina kozmetičkih proizvoda, šminke za lice pre svega.

Kako prenosi dnevni list "Il Manifesto" kupovina karmina opala za 24 odsto na svetskom nivou, a prodaja šminke za oči je smanjena >> Pročitaj celu vest na sajtu Radio Televizija Vojvodine << za 10 procenata.

Ova razlika, prema autoru članka, može se objasniti i činjenicom da ispod zaštitne maske karmin na usnama može prouzrokovati samo štetu, razmrlja se po licu i uprlja masku, a nakarminisana usta i onako se ne vide.

Za kozmetiku ulepšavanja najgori su, kao i za većinu nas, bili meseci totalnog karantina.

Od januara do juna ove godine prodaja ruža za usne je smanjena za celih 60 osto, a u isto vreme prodavalo se skoro 30 odsto manje šminke za oči nego u isto vreme prošle godine.

Ove podatke svetske grupe za ispitivanje javnog mnenja potvrđuje i istraživanje koje je u protekla dva meseca sprovela italijanska nacionalna asocijacija proizvodzača kozmetike. Istraživnaje, naime, ukazuje da će italijanski proizvođači kozmetičkih preparata zbog smanjenog izvoza izgubiti 15 odsto prihoda u odnosu na prošlu godinu.

Ovi procenti preračunati u evro pokazuju desetine stotina miliona gubitaka.

Jasno je, zaključuje autor članka, da ženama zatvorenim u kućama zbog karantina nije bilo važno da se, uz pomoć kozmetičkih preparata, učine sebi a i drugima lepšim.

A moguće je, zaključuje novinar, da žene koje su u vreme karantina kod kuće bile rastrzane između rada na daljinu, brige o deci i kući, jednostavno nisu imale vremena da misle i na to kako da lepše izgledaju.

Nastavak na Radio Televizija Vojvodine...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Povezane vesti

KORONA UDARILA I NA KOZMETIČKU INDUSTRIJU: Drastično opala prodaja šminke u svetu

Izvor: SrbijaDanas.com, 28.Okt.2020

Koronavirus pogađa i tamo gde bismo mu se najmanje nadali, pa tako najnovije istraživanje kompanije "Nilsen", globalne firme za ispitivanje javnog mnenja, pokazuje da je zbog mera ograničenja u vreme pandemije, drastično opala kupovina kozmetičkih proizvoda, pre svega, šminke...Kako prenosi dnevni...

Nastavak na SrbijaDanas.com...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Radio Televizija Vojvodine. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Radio Televizija Vojvodine. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.