Istraživanje: Opala kupovina kozmetičkih proizvoda

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 29.Okt.2020, 12:10

Istraživanje: Opala kupovina kozmetičkih proizvoda

Najnovije istraživanje kompanije Nielsen, globalne firme za ispitivanje javnog mnenja, pokazuje da je zbog mera ograničenja u vreme pandemije drastično opala kupovina kozmetičkih proizvoda, šminke za lice pre svega

Kako prenosi dnevni list „Il Manifesto“ kupovina karmina opala za 24 odsto na svetskom nivou, a prodaja šminke za oči je smanjena za 10 procenata.

Ova razlika, prema autoru članka, može se objasniti i činjenicom da ispod zaštitne maske karmin na usnama >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << može prouzrokovati samo štetu, razmrlja se po licu i uprlja masku, a nakarminisana usta, ionako se ne vide.

Za kozmetiku ulepšavanja najgori su bili meseci totalnog karantina.

Od januara do juna ove godine prodaja ruža za usne je smanjena za čak 60 odsto, a u isto vreme prodavalo se skoro 30 odsto manje šminke za oči nego u isto vreme prošle godine.

Ove podatke svetske grupe za ispitivanje javnog mnenja potvrđuje i istraživanje koje je u protekla dva meseca sprovela italijanska nacionalna asocijacija proizvođača kozmetike.

Istraživanje na to ukazuje da će italijanski proizvođači kozmetičkih preparata zbog smanjenog izvoza izgubiti 15 odsto prihoda u odnosu na prošlu godinu.

Izvor: Tanjug

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.