Izvor: Radio Slobodna Evropa, 23.Jun.2021, 08:00

Američki sud blokirao više internetskih stranica iranskih državnih medija

Američki sud blokirao više internetskih stranica iranskih državnih medija

Sjedinjene Američke Države u utorak 22. juna su onemogućile pristup internetskim stranicama više iranskih državnih medija koje su optužile za širenje dezinformacija. Na njima je osvanula poruka da ih je “blokirala američka vlada”. Ova blokada dolazi usred povećanih tenzija između Irana i Sjedinjenih Država oko obnove nuklearnog sporazuma sa Teheranom. Sjedinjene Države blokirale su više od trideset iranskih domena web stranica povezanih s državom koje su optužile za širenje...

Nastavak na Radio Slobodna Evropa...






 Povezane vesti
RT: Američka vlada „zaplenila“ domene iranskog „Pres TV“ i mnogih drugih medija

RT: Američka vlada „zaplenila“ domene iranskog „Pres TV“ i mnogih drugih medija

Izvor: Vostok.rs, 23.Jun.2021

Američke vlasti su zaplenile veb domene iranskih međunarodnih medija "Press TV" i "Al Alam", zajedno sa jemenskim TV kanalom "Al Masirah", kojim upravlja frakcija Huti, kao iračkog šitskog satelitskog kanala i drugih medija.. Posetioce presstv.com i brojnih drugih veb stranica dočekala su  obaveštenja...

Nastavak na Vostok.rs...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Radio Slobodna Evropa. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Radio Slobodna Evropa. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.