Blogovi

Kako je jedan prompt postao pametan alat za strategiju digitalnog brenda? + Promptovi

Izvor: Dragan Varagić 19.Apr.2025, 18:45

Priča o Digital Brand Positioning GPT-u UVOD Digital Brand Positioning GPT je AI alat u okviru ChatGPT-a (Explore GPTs) koji omogućava kreiranje strukturiranih izveštaja o digitalnom pozicioniranju brenda, na osnovu podataka iz pretrage sa interneta — za brendove, URL-ove i imena ljudi. Ovaj besplatan AI alat predstavlja zapravo automatizaciju optimizovanog prompta.   Ovde predstavljam ovaj alat u četiri dela: Deo 1: Strateška početna tačka (za momentalnu upotrebu alata) Deo 2:...

Detaljnije >>

40 – Energija i jasne namere

Izvor: Eniac 14.Apr.2025, 01:32

Dobar deo prvih godinu roditeljstva proveo sam ležeći na podu pored deteta. Energetski deficit u koji bih pao na kraju dana nije mi davao puno drugih opcija nego da se posadim tu pored deteta i čekam makar 15 minuta dok se energija ne povrati. Retko poražavajući osećaj, pre svega jer nisam zamišljao sebe kao takvu osobu. Verovao sam da ću biti aktivan roditelj, koji će odmah po poslu da spakuje dete i izađe napolje. Na sunce, u šetnju, u park, muzej. Ali, umesto toga, ja sam svaki drugi...

Detaljnije >>

20 godina pisanja

Izvor: Eniac 11.Mar.2025, 10:13

20 godina pisanja

“Ako ne želiš da budeš zaboravljen čim umreš i istruliš, ili piši stvari vredne čitanja, ili čini stvari vredne pisanja.” – Bendžamin Frenklin Pitanje “Da li je to bio elektricitet?” iz čuvenog crtanog filma sa simpatičnim mišem Amosem je verovatno prva asocijacija na Bendžamina Frenklina. Njegovi eksperimenti sa elektricitetom koji se mogu videti u crtanom su samo deo svega onoga na čemu je on radio. Bio je prava renesansna ličnost – jedan od najproduktivnijih ljudi...

Detaljnije >>

Kako da napravite nevidljivi oklop vaše digitalne konkurentne prednosti?

Izvor: Dragan Varagić 22.Feb.2025, 19:02

Zašto vam digitalni marketing više nije dovoljan: Kada ste poslednji put merili isplativost (ROI) vaših digitalnih aktivnosti? Da li ste sigurni da vaši konkurenti ne koriste AI da vas preteknu? Šta ako vam kažem da 68% kompanija troši budžet na taktike koje su zastarele pre 3 godine? Digitalni marketing više nije samo o tome da budete prisutni na društvenim mrežama ili da imate lep veb sajt. To je igra na život i smrt u kojoj oni koji ne evoluiraju – nestaju. Razlog...

Detaljnije >>

Odrastanje na pogrešnoj strani optimizma

Izvor: Eniac 10.Feb.2025, 07:31

Odrastanje na pogrešnoj strani optimizma

Kolega: Negativan si i prerano osudjuješ ideje na propast. Ja: Kako to mislite negativan…Da li mogu da dobijem konkretan primer kada sam bio negativan? Kolega: Kod tebe je negativno to što ubiješ ideje i prestaneš da veruješ u njih pre nego što i dobiju krila. Previše se fokusiraš na to zašto nešto neće raditi, a ne šta možeš da uradiš da bi radilo. Ja: Ima smisla Isto ja… Sebi: Ništa nisam naučio. Diskusija iz uvoda je od pre par nedelja. I ono što me posebno...

Detaljnije >>

Kako da se drugačije digitalno predstavite: Usvojite kreativnost i inovativnost

Izvor: Dragan Varagić 18.Jan.2025, 23:36

Da li ste primetili da većina kompanija koristi iste metode za digitalno predstavljanje svojih ponuda? Ovaj pristup donosi određene rezultate, ali vodi ka jednoličnosti i slabijem angažovanju publike. Kako da se izdvojite i budete prepoznatljivi? Odgovor leži u drugačijem razmišljanju – kreativnost i inovativnost u svakom aspektu vaših digitalnih aktivnosti. Kroz jednostavne korake koje predstavljam, možete postići veću prepoznatljivost, bolje rezultate i dublju povezanost sa vašom...

Detaljnije >>

Studija slučaja: Kako je opis 4D modela na sajtu Marquis.rs ostvario glavni kompanijski cilj u samo nekoliko dana?

Izvor: Dragan Varagić 18.Jan.2025

„Kako se diferencirati na zasićenom tržištu, a da konkurencija ne iskopira naš način predstavljanja?“ zapitalo se pre nekoliko godina rukovodstvo kompanija Marquis Intelligence, specijalizovane za prečišćavanje vazduha na centralnim sistemima ventilacija, a radi obezbeđivanja zdravog vazduha u unutrašnjim prostorima. Odgovor smo zajednički pronašli kroz inovativno predstavljanje njihovog jedinstvenog pristupa na kompanijskom veb sajtu. Detaljnije o načinima kako da ostvarite...

Detaljnije >>