Izvor: Blic, Tanjug, 31.Mar.2009, 15:37

U "Ušću" gužve, ali ne velike, neko nešto i kupi

U Ušću gužve, ali ne velike, neko nešto i kupi

U prvom regionalnom šoping centru "Ušće", sa oko 50.000 kvadratnih metara prodajnog prostora, otvorenom danas u Beogradu, ima gužve, ali ne velike, posetioci uglavnom obilaze lokale i gledaju cene, a poneko nešto i pazari.



Najviše gužve ima u hipermarketu "Idea" gde se osnovne životne namirnice mogu kuputi nešto povoljnije, ali su kafei skoro puni.

U Zari, Benetonu i Carpisi trgovci su Tanjugu rekli da je već samo nekoliko sati od otvaranja bilo >> Pročitaj celu vest na sajtu Blic << "pazara" ali ne mnogo, da posetioci uglavnom prvi dan razgledaju ponudu, a da se gužve očekuju narednih dana, bez obzira na krizu.

Kupci ističu da su cene slične kao u drugim tržnim centrima u Beogradu, ali da su visoke za srpski standarad kako zbog malih plata, tako i zbog ekonomske krize koja je uzela maha.

Penzionerka Branka Ognjenović rekla je Tanjugu da je tržni centar "Ušće" lepo opremljen, dosta skup i da ne zna ko će moći da u njemu kupuje.

Ona smatra da otvaranje velikog tržnog centra u vreme krize pokazuje kako trgovina i brz obrt novca uvek opstaju, što nije slučaj sa velikim investicijama u proizvodnju.

Penzioner Milorad Igić slaže se sa sugrađankom da je u "Ušću" skupo i da on neće moći tu da kupuje, ali smatra da je dobro što je u vreme krize u tom tržnom centru zaposleno više od 1.000 radnika.

Sanja Brkljač (26) kaže da su cene u "Ušću" kao i "Delta sitiju" i da su trgovci vrlo ljubazni i da će se uvek naći neko ko će moći da pazari.

U "Ušću" su se mogle videti veće gužbe u prodavnici "NewYorker" gde su cene dosta povoljnije u odnosu na druge lokale, tako da se ženske majice mogu pazariti po ceni od 490 dinara.

"Ušće" je prvi regionalni šoping centar kompanija "MPC propertis" i "Meril Linč" sa oko 50.000 kvadratnih metara prodajnog prostora i širokom lepezom poznatih svetskih brendova. U tržnom centru otvorena su 143 lokala.

Pored ekskluzivnih lokala, posetioci imaju na raspolaganju supermarket IDEA, površine 4.000 kvadratnih metara, restorane i barove ukupne površine oko 1.000 kvadrata, kao i novi multipleks bioskop sa 11 sala.

Prodajni prostor zauzima četiri nivoa, a 1.300 parking mesta je raspoređeno u dve podzemne etaže.

"J.Lo", "Salsa", "Glou", "Roj Robson", "Koton", "Lolipops", "Atartivo", "Marela", "Ges džins", "Prenatal", "Braun šuz", "Štifelkenig", samo su neke od novih firmi na srpskom tržištu, čije će proizvode kupci moći da pazare u šoping centru "Ušće".

Tu su i već poznate robne marke na srpskom tržistu kao što su Zara, Beneton, Springfild, Timberland, Bata i druge. Izgradnja centra vrednog 150 miliona evra, započeta je krajem 2006. godine i trajala je 30 meseci. Tokom izgradnje, na izvođenju radova je učestvovalo oko 5.000 radnika iz više od 100 građevinskih kompanija od kojih je 90 odsto iz Srbije.

Nastavak na Blic...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Blic. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Blic. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.