Fantastične kritike za reditljsko ostvarenje Mirjane Karanović!

Izvor: Story, 14.Feb.2016, 18:29   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Domaća premijera zakazana je za 1. mart, u okviru ovogodišnjeg Internacionalnog filmskog festivala Fest.

Debitantsko, rediteljsko ostvarenje glumice Mirjane Karanović, film Dobra žena, do sada je prikazan na dva prestižna internacionalna filmska festivala. Svetsku premijeru film je imao na Sandensu, a nakon toga je prikazan na Geteborg Film Festivalu u sklopu internacionalnog takmičarskog programa posvećenog debitantskim filmovima. Treće festivalsko >> Pročitaj celu vest na sajtu Story << prikazivanje, film će imati na Fest-u, 1. marta, u 19 časova, kada će se publici u Sava centru pokloniti autorski i glumački tim.

Dobra žena, za koju je Karanovićeva pisala i scenario, uz saradnike Stevana Filipovića i Darka Lungulova, je film o suočavanju i spoznaji. Osnovna ideja je suočavanje sa ličnom prošlošću. Nakon trideset godina braka, glavna junakinja saznaje tajnu o svom mužu, zbog koje je prisiljena da donese odluku da li će nastaviti da živi skrivajući istinu od sebe same, ili će ostaviti sve ono što je dotad stekla  i započeti novo poglavlje, što je u njenim godinama prilično zastrašujuće.

Nakon prikazivanja na Sandensu i u Geteborgu, film je, osim fantastičnog prijema kod publike, dobio i pozitivne ocene stručne javnosti i kritike, među kojima prednjači osvrt prestižnog filmskog magazina The Hollywood Reporter koji navodi da je ovaj film pravljen sa dubokim poštovanjem i osećanjem.

Indiewire je takođe premijerno pustio trejler filma na njihovom sajtu, uz afirmativan osvrt na rediteljske sposobnosti Mirjane Karanović

Nastavak na Story...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Story. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Story. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.