Izvor: Blic, 28.Dec.2007, 13:00   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Marketing

Andželina Žoli i Bred Pit, slavni holivudski glumci, u poslednje vreme pažnju javnosti više skreću svojim čudnim privatnim životom nego svojim ulogama. To se zove marketing, a svaki njihov korak budno prate reporteri iz celog sveta. Najnovija vest glasi da su ovi srećni roditelji troje usvojene dece iz trećeg sveta i jedne biološke ćerke, na sva zvona obznanili da će Božić sa svojim decom proslaviti u znaku multikulturalnosti - to jest da će slaviti i Deda Mraza, ali da će se setiti >> Pročitaj celu vest na sajtu Blic << i svetkovine Meseca. Nema ničeg spornog u ideji da se u mulitikulturnoj porodici vodi računa o različitim kulturama i običajima zemalja iz kojih potiču usvojena deca, ali ima spornog u činjenici da se o tome obaveštavaju mediji.

Andželina Žoli je ambasadorka Unicefa, te se ova njena privatna osetljivost na temu multikulturalnosti može čitati i kao njen politički zadatak. Multikulturni Božić, za multikulturnu porodicu, a sve to objavljeno u novinama, jeste jedna čudna stvar - ideja o tome da se od vlastitog života napravi primer za ugled, sa političkom pozadinom, novitet je u domenu holivudskog marketinga. Politička korektnost u privatnom životu, ispod božićne jelke, o kojoj se obaveštava javnost, jeste pokušaj da se od privatnog života napravi političko-propagandni projekat.

Tako se čitav život ispostavlja kao zadatak, kao uloga - javnost je uključena u priču na bizaran način - šta vredi da išta radimo, ako za to niko ne zna? Otuda je privatan život, bez obzira na to da li se radi o bizarnostima i sunovratima holivudskih zvezda, ili o njihovim plemenitim i politički korektnim potezima, postao ključ javne egzistencije. Otuda, životi kojih nema u medijima, o kojima ništa ne znamo, kao da i ne postoje. Da im je samo dala poklone, slavila Mesec i izljubila svoju decu, a da o tome javnost nije bila obaveštena, tog famoznog Božića kao da nije ni bilo.

Na astalu medija - sve je u igri. Pažnja javnosti postaje mera svačije veličine. Zato nije čudo što je na ponudi sve - od donjeg veša i seksualnih sklonosti, preko navika u ishrani, do sopstvene dece. www.mirjanabm.com

Nastavak na Blic...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Blic. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Blic. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.