Žene provedu 10 godina na dijetama

Izvor: B92, 26.Maj.2008, 18:37   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Žene provedu 10 godina na dijetama

Prema jednoj anketi sprovedenoj u Velikoj Britaniji, žene u proseku, tokom života, provedu 10 godina na raznoraznim dijetama.

Prosečna žena godišnje isproba dve dijete, pri tom svaka traje oko pet nedelja.

Jedna od deset ispitanih žena izjavila je da je provela oko 25 godina života na dijetama.

Trećina ispitanih žena počela je da se baca na dijete sa 16 godina ili ranije.

39% izjavilo je da pokušava da smrša zato što se stidi svog izgleda.
>> Pročitaj celu vest na sajtu B92 << />
Doktor Glen Vilson sa Instituta za psihijatriju Kraljevskog koledža u Londonu izjavio je: „Ovo naglašava koliko žene razmišljaju o svojoj težini i pritiscima u vezi sa održavanjem linije".

„Težina žene zasigurno će se menjati pod uticajem događaja koji dovode do promena u životu, poput rađanja deteta ili emocionalnih faktora povezanih sa vezama ili promenama u radnom okruženju".

„Ove promene i ’jo-jo’ dijete često idu ruku pod ruku".

„Ukoliko se osećamo zdravo i u formi, to može da doprinese opštem blagostanju; ipak, mnogi ljudi se muče da postignu i održe idealnu figuru, sa šokantnih 25% onih koji su voljni da se podvrgnu plastičnoj hirurgiji kako bi se rešili nekoliko kilograma viška", kaže Vilson, a prenosi „Dejli mejl".

Ovo istraživanje pokazalo je i da se više od 41% žena oseća kao da su stalno na dijeti ili da moraju da paze šta jedu.

Čak 44% ispitanica kaže da, bez obzira na to šta rade, čini se da ne gube na težini, a 59% smatra da nikada neće postići željenu figuru.

Prema ovom istraživanju, prosečna žena želi da nosi konfekcijski broj 40, a četvrtina smatra da je veličina 38 (i/ili manje) idealna.

Zanimljivo je da je čak 77% izjavilo da podržava zabranu manipulacije fotografija slavnih ličnosti i manekenki, kako bi se smanjio pritisak na normalne žene.

Takođe, istraživanje je pokazalo i da žene ne brinu samo zbog svoje težine – 32% ispitanih izjavilo je da se brine da će biti odgovorne za gojaznost svoje dece.

Anketu u kojoj je učestvovalo 4000 ispitanica organizovala je kompanija „LIPObind", proizvođač prirodnih preparata za mršavljenje.

Nastavak na B92...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta B92. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta B92. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.