Zašto je kupovina dobra za vas?

Izvor: B92, 08.Jul.2012, 13:45   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Zašto je kupovina dobra za vas?

Osećaj zadovoljstva kada kupite sebi nešto lepo nije samo iluzija. Zapravo, šoping je odličan za vaše samopouzdanje.

Istraživanja su pokazala da kupovinom stvari koje im se sviđaju, mušterije dobijaju veće samopouzdanje i postaju spremniji da otvorenog uma razmotre izbore i gledišta.

Klaudija Tauzend, asistent profesora marketinga na Univerzitetu u Majamiju i Sandžei Sud sa Univerziteta u Kaliforniji testirali su kako se potrošači osećaju kada kupe jednu >> Pročitaj celu vest na sajtu B92 << od dve vrste lampi.

Oni koji su pazarili lepšu lampu, osećali su više samopouzdanja, nego oni koji su se odlučili za praktičniju, ali ne tako atraktivnu.

Zanimljivo je da se pozitivan uticaj na kupce ovde ne završava. Potrošači koji su kupili lepšu lampu, osećali su da su im se proširili vidici, čak i u slučaju da im se kupljeno na posletku ipak nije dopalo.

„Naše istraživanje je pokazalo da kupovinom atraktivnih predmeta ljudi stiču samopouzdanje, a taj pozitivan uticaj oseća se čak i ako nisu zadovoljni onim što su pazarili. Rezultat je to da osobe više nemaju potrebu da opravdavaju svoje loše izbore, jer shvataju da će sledeći put napraviti bolju odluku“, objašnjava Tauzend.

Studija će biti objavljena u avgustovskom broju Žurnala o istraživanju potrošača.

Nastavak na B92...






Povezane vesti

Zašto je kupovina dobra za vas?

Izvor: medio.rs, 08.Jul.2012

Osećaj zadovoljstva kada kupite sebi nešto lepo nije samo iluzija. Zapravo, šoping je odličan za vaše samopouzdanje.

Nastavak na medio.rs...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta B92. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta B92. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.