Zaradio hiljade evra prodajući svež vazduh u limenci

Izvor: B92, 09.Dec.2013, 10:12   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Zaradio hiljade evra prodajući "svež vazduh" u limenci

Jedan francuski student zaradio je na hiljade evra prodajući – limenke “svežeg vazduha”.

Antoan Debli odlučio je da ponudi ljudima limenke vazduha zapremine 250 ml u svom rodnom gradu Monkjuku na jugozapadu Francuske.

Ovaj 22-godišnjak objavio je ideju na francuskom sajtu za prikupljanje sredstava za projekte KissKissBankBank i bio je iznenađen kada je prikupio više od 800 evra za samo nekoliko nedelja.

Nakon što je napravio sajt i ponudio “100 >> Pročitaj celu vest na sajtu B92 << % bio proizvod” po ceni od 4,8 evra uz poštarinu od 5,4 evra, interesovanje je poraslo – za samo tri nedelje, dobio je 1.000 porudžbina.

Međutim, osobe koje ne razumeju francuski verovatno ne shvataju zašto je ovaj proizvod tako popularan.

Naime, na tom jeziku Monkjuk (Montcuq) često se pogrešno izgovara kao “mon kul”, što bi moglo da se prevede kao “moja pozadina”.

To znači da naziv “Vazduh Monkjuka” može da se tumači i kao “Vazduh moje pozadine”.

“Sveži vazduh Monkjuka je 100 odsto organski i vodi vas u dubine grada, kako bi vam dao nove ideje. Idealan je kada vam treba inspiracija”, kaže Debli.

Svako ko želi da kupi malo takvog vazduha, treba da požuri, jer Debli prodaje svega 10 litara nedeljno – “kako ne bi potrošio resurse”.

Nastavak na B92...






Povezane vesti

Zaradio hiljade evra prodajući 'svež vazduh' u limenci

Izvor: Economy.rs, 09.Dec.2013

Jedan francuski student zaradio je na hiljade evra prodajući – limenke “svežeg vazduha”.

Nastavak na Economy.rs...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta B92. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta B92. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.