Izvor: Domino Magazin, 21.Nov.2019, 11:53   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Superdry: Individualnost na Moj Način

Proslavljajući različitost i individualnost svojih kupaca, britanski modni brend Superdry lansirao je uzbudljivu kampanju za jesen/zimu 2019. pod nazivom “Moj način”. Zaštitna lica kampanje su šesnaest ličnosti jedinstvenog karaktera i stava, uključujući Prislija Gerbera, sina manekenke Sindi Kraford, koji kroz lične priče predstavljaju viziju brenda. Poigravanje sa formama, jarkim bojama i atraktivnim detaljima glavno je […] The post Superdry: Individualnost na Moj Način appeared first on Domino.

Nastavak na Domino Magazin...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Domino Magazin. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Domino Magazin. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.