
Izvor: B92, 31.Mar.2009, 19:38 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Otvoren Tržni centar "Ušće"
U Beogradu je otvoren najveći tržni centar na Balkanu "Ušće", površine 130.000 kvadratnih metara, u koji je uloženo 150 miliona evra.
"U tržnom centru u oko 44 odsto lokala prodavaće se odeća, a 15 odsto zauzimaju prodavnice obuće i pratećih modnih detalja", kazao je predstavnik kompanije "MPC propertis".
Tržni centar "Ušće" na 50.000 kvadratnih metara prodajnog prostora, na četiri nivoa, ima 143 lokala, supermarket, sedam restorana brze hrane, bioskop >> Pročitaj celu vest na sajtu B92 << sa 11 sala, kuglanu i igraonice, a posetioci mogu da koriste i garažu sa 1.300 parking mesta.
Predstavnik kompanije ECE koja upravlja prodajnim prostorom "Ušća" Ridiger Dani najavio je da će u maju u tržnom centru biti predstavljeni bolidi Formule 1, a u septembru su planirane modne revije, kao akcije za promovisanje tržnog centra.
Krajem maja u Ušću će biti otvoren i restoran nemačkog lanca Vapijano (Vapiano), u kojem će moći da se probaju italijanski specijaliteti, naveli su predstavnici kompanije ECE.
Među novinama za domaće kupce u "Ušću" biće prodavnice Eplovih kompjutera "mek" (Mac) i ajpodova (Ipod), obuće Štiflkonig (Stiefelkonig) i "Braun šuz" (Brown shoes), kao i brendovi odeće "Roj Robson", "Koton" i "J.Lo”.
Tržni centar "Ušće" biće otvoren do nedelje od četrvtka od 8.00 do 00.30, a petkom i subotom od 8.00 do 2.30 časova.
Projekat uređenja enterijera, spoljašnjosti i prostora oko centra uradio je arhitektonski studio Čapman Tejlor (Chapman Taylor), a u fasadu su ugrađeni elementi od cinka i titanijuma.