Oštra kritika novog dokumentarca o Britni Spirs: Uznemirujuće smeće

Izvor: B92, 29.Sep.2021, 14:58

Oštra kritika novog dokumentarca o Britni Spirs: "Uznemirujuće smeće"

Još jedan u nizu dokumentaraca o životu Britni Spirs objavljen je juče, sada u produkciji Netfliks. Međutim, kao i svi prethodni naslovi ove tematike, "Britni vs. Spirs" nije pobrojao najbolje kritike.

Zamišljen pre dve i po godine kao uvid u pevačicinu umetnost i kako su je mediji prikazivali, tema filma brzo se promenila nakon eksplozivnog svedočenja Britni Spirs na saslušanju u julu. Dokumentarac sledi standardnu hronološku naraciju, prelazeći kroz uspehe ranih godina >> Pročitaj celu vest na sajtu B92 << pre nego što nastavi da govori o teškim vremenima. Kako navodi Majkl Kreg u "Gardijanu", film predstavlja razvod od Kevina Federlajna na tabloidan način, dok ispod njega bruji dramatična instrumentalna muzika. Često ima osećaj "jezivog dokumentarnog 'tru krajm' filma, pri čemu su Kar i novinarka Dženi Elisku prikazani kako prelistavaju papire ili lepe oznake sa imenima na slikama na kojima su prikazani glavni protagonisti", navodi novinar.

U kritici koja je izašla u "Gardijanu" dalje se navodi da je uznemirujuće to što su autori dokumentarnih filmova odlučili da intervjuišu dve kontroverzne ličnosti iz pevačicine prošlosti- dečka koji je prethodno bio paparaco, Adnan Galib i njenog nekadašnjeg menadžera Sama Lutfija. Dok je Galib često bio u kontaktu sa ocem Britni Spirs, Džejmijem, Lutfija je porodica Spears smatrala lošim uticajem koja ga je u jednom trenutku optužila da je krišom drogirao Britni, što on ovde poriče.

Novinar ističe da je ovaj film "otaljano, uznemirujuće smeće".

"Ništa ovde se ne čini prijatnim. Doveli su najkontroverznije ljude u njenom životu i dali im prostora da se opravdaju. Da li je ovo u najboljem interesu same Britni?", pita se novinar.

Ono što novinar primećuje je da je Spirsova bivša asistentkinja Feliša Kulota, koja je imala ključan uvid u svoju blisku prijateljicu u dokumentarcu "Njujork tajms"-a, nedovoljno "iskorištena" u ovom filmu. U mnogim trenucima odbija da govori o temama o kojima radije ne bi razgovarala.

"Možda osećate da je ona jedna od retkih osoba koja radi u Britninom interesu", kontatuje novinar na kraju teksta.

Podsetimo, Britni Spirs nije dobro reagovala na prethodne dokumentarce o starateljstvu koje njen otac ima nad njoj prethodnih 13 godina. Za film "Njujork tajmsa" "Framing Britney Spears" koji je obilovao potresnim snimcima i fotografijama iz njene prošlosti, Britni je rekla da joj se nije svidelo kako je prikazana i da je "plakala dve nedelje" nakon što je dokumentarac objavljen. A potom je BBC-jev dokumentarac "The Battle for Britney: Fans, Cash and a Conservatorship" nazvala "licemernim".

"Svet je mnogo više zainteresovan za negativno", rekla je tada Britni Spirs.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, Twitter nalogu i uključite se u našu Viber zajednicu.

Nastavak na B92...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta B92. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta B92. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.