Najbolje domaće reklame u 2012. su

Izvor: B92, 24.Dec.2012, 20:08   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Najbolje domaće reklame u 2012. su

Trinaesta po redu Noć reklamoždera održana je 22. decembra u punoj dvorani Sava centra a nagrada za najbolju reklamu pripala je agenciji Draft Affirma za produkciju reklame„Šoljice“ za Grand Kafu.

Šareno veče reklama otvorila je beogradska hip hop atrakcija „Recognize crew” koja je izvela brejk dens sa košarkaškim loptama, predstavljajući na najbolji način temu ovogodišnje Noći reklamoždera – Midghnight Madness.

Osim priređenog martona brojnih >> Pročitaj celu vest na sajtu B92 << reklama dodeljena su i priznanja u različitim kategprijama. Tako je priznanje „Brand Srbija“ za najbolju promociju u svetu pripalo FIBA svetskim prvacima u basketu 3 na 3, u seniorskoj i junorskoj konkurenciji. U ime seniorske ekipe, nagradu je primio Dušan Domović Bulut,a zlatni juniori su dosli u sastavu - Luku Anđušić, Miloš Janković I Mihaila Andrić.

„Grand slam“ priznanje za doprinos srpskom i regionalnom advertajzingu dobio je Srđan Šaper u ime kompanije „Mc Cann Beograd“.

Šaper je, zahvaljujući višedecenijskom iskustvu, kreativnom doprinosu brojnim kampanjama za domaće i međunarodne brendove, vremenom postao jedan od vodećih stručnjaka u oblasti marketinga i komunikacija na ovim prostorima, navodi se u saopštenju.

Nagrada „World Tour“ za reklamu koja se našla u svetskoj selekciji Noći Reklamoždera pripala je kompaniji Imlek i reklami za Jogood.

Ambasadorkom reklamožedera ove godine proglašena je naša zlatna Olimpijka Milica Mandić. Nagradu joj je uručila Mira Spiridonović, direktorka Top Travel Centara, koja je kazala da je svako od nas, kada putujemo i ambasador svoje zemlje.

Priznanje „Hrabro srce“ za one retke rezultate,koji se postižu srcem, otišlo je u ruke našim istaknutim sportistima, paraolimpijcima. Nagrada je uručena Zoranu Mićoviću, predsedniku Paraolimpijskog komiteta Srbije i Draženku Mitroviću, osvajaču srebrne medalje na Igrama u Londonu u bacanju diska.

U kategoriji „Naj dizajn“ trijumfovao je projekat „Packtivity“ koji organizuje izbor za naj dizajn ambalaže Nagradu je primio Dušan Vulović, direktor projekta, a uručila mu je naša priznata slikarka Jelena Blečić.

Publika je bila oduševljena američkim, peruanskim,japanskim, rumunskim reklamama, serijalom reklama posvećen „Star Wars“-u, ali i srpskom reklamom “JOGOOD“ koja se našla u svetskoj turneji.

Noć reklamoždera, zabava za milione zaljubljenika u čarobni svet reklama, deo je svetskog spektakla koji se organizuje već 30 godina i ove godine ju je ugostilo oko 150 gradova širom sveta.

Nastavak na B92...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta B92. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta B92. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.