Moramo da umremo: Neverovatna poruka naših kreativaca na konkursu UN

Izvor: B92, 09.Apr.2020, 17:18

"Moramo da umremo": Neverovatna poruka naših kreativaca na konkursu UN

Srpski marketinški kreativci Lucija Stefanović i Filip Čolić prijavili su se na otvoreni konkurs Ujedinjenih nacija, čiji je cilj kreiranje informativnih radova na temu sprečavanja širenja koronavirusa.

Čolić, koji se inače bavi smišljanjem sadržaja poruka i osmišljavanjem marketinških kampanja (kopirajtingom) i Stefanovićeva, grafička dizajnerka, smislili su minimalističko rešenje kojim su poručili mnogo.

Isprva deluje da duo ima vrlo pesimističnu >> Pročitaj celu vest na sajtu B92 << poruku, ali igrom rečima potpuno prevazilaze naša očekivanja.

Na crnoj pozadini ispisano je "Da bismo živeli, moramo da umremo", a manjim slovima sledi nastavak "od dosade", sa vodećim haštagom "Ostani kod kuće".

Ovaj par je nedavno dao intervju za portal Noizz, u kom je naveo da estetika, simbolika i odabir crnog i belog takođe mnogo govori o njihovoj poruci. Ono što nam poručuju je direktno i precizno, takoreći, "crno na belo", a to je - da bismo preživeli, moramo da istrpimo dosadu.

Ovom porukom su hteli da kažu da treba da istrpimo monotoniju samoizolacije kako bismo smanjili zarazu i prevazišli pandemiju, koja svakim danom uzima sve više života. Socijalno distanciranje i dalje se smatra jednim od najefikasnijih načina da ispravimo krivulju virulence.

"Mislim da je umiranje od dosade u ovoj situaciji jedna izvesna stvar koju moramo da prihvatimo i da živimo sa njom", naveo je Čolić.

"Zaista smatram da je ovaj period za svakog od nas pojedinačno vreme da se okrenemo upoznavanju sebe i radu na sebi", zaključuje Stefanovićeva na istom portalu.

Nastavak na B92...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta B92. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta B92. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.