Izvor: B92, 09.Apr.2020, 17:18
"Moramo da umremo": Neverovatna poruka naših kreativaca na konkursu UN
Srpski marketinški kreativci Lucija Stefanović i Filip Čolić prijavili su se na otvoreni konkurs Ujedinjenih nacija, čiji je cilj kreiranje informativnih radova na temu sprečavanja širenja koronavirusa.
Čolić, koji se inače bavi smišljanjem sadržaja poruka i osmišljavanjem marketinških kampanja (kopirajtingom) i Stefanovićeva, grafička dizajnerka, smislili su minimalističko rešenje kojim su poručili mnogo.
Isprva deluje da duo ima vrlo pesimističnu >> Pročitaj celu vest na sajtu B92 << poruku, ali igrom rečima potpuno prevazilaze naša očekivanja.
Na crnoj pozadini ispisano je "Da bismo živeli, moramo da umremo", a manjim slovima sledi nastavak "od dosade", sa vodećim haštagom "Ostani kod kuće".
Ovaj par je nedavno dao intervju za portal Noizz, u kom je naveo da estetika, simbolika i odabir crnog i belog takođe mnogo govori o njihovoj poruci. Ono što nam poručuju je direktno i precizno, takoreći, "crno na belo", a to je - da bismo preživeli, moramo da istrpimo dosadu.
Ovom porukom su hteli da kažu da treba da istrpimo monotoniju samoizolacije kako bismo smanjili zarazu i prevazišli pandemiju, koja svakim danom uzima sve više života. Socijalno distanciranje i dalje se smatra jednim od najefikasnijih načina da ispravimo krivulju virulence.
"Mislim da je umiranje od dosade u ovoj situaciji jedna izvesna stvar koju moramo da prihvatimo i da živimo sa njom", naveo je Čolić.
"Zaista smatram da je ovaj period za svakog od nas pojedinačno vreme da se okrenemo upoznavanju sebe i radu na sebi", zaključuje Stefanovićeva na istom portalu.