Loša kombinacija

Izvor: Domino Magazin, 18.Dec.2008, 11:37   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Loša kombinacija

Parfem i pljeskavice - Burger King predstavio parfem Flame

Burger King je napravio parfem i priznajemo da u velikoj konkurenciji ovako glupu ideju odavno nismo videli. To je otprilike kao kada bi ćevapdžinica Nišlija predstavila svoju modnu liniju, ili Jelena Karleuša osnovala filharmoniju. Pa mnogo gore!

Whopper je omiljeni hamburger u Americi, a parfem Flame nosi tu karmu, poručuju nam marketing genijalci iz Burger Kinga. Jel to znači da parfem miriše na roštilj >> Pročitaj celu vest na sajtu Domino Magazin << i prženo ulje ili je samo šmekerski kao fast food ekipa koja bi mogla da razmisli o nekom sportu u slobodno vreme? Fire Meet Desire im je zaštitni slogan. Idemo po aparat za gašenje požara, toliko smo se naložili...

Nastavak na Domino Magazin...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Domino Magazin. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Domino Magazin. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.