Koliko su koštali najpoznatiji logoi

Izvor: Domino Magazin, 09.Avg.2012, 12:42   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Koliko su koštali najpoznatiji logoi

I zašto skupo ne znači uvek dobro?

Logo kompanije je stvarno važna stvar! E pa evo nekoliko super poznatih priča o robnim markama, kako su nastale i koliko su koštale. Recimo BP je potrošio neverovatnih 211.000.000 dolara za aktuelni brending korporacije. Ali neki drugi su platili mnogo manje i dobili kultne crteže. Samo pogledajte.

Nike

Cena: 35

Nacrtala ga je Carolyn Davidson 1975. godine za 35 dolara. Nike joj se odužio >> Pročitaj celu vest na sajtu Domino Magazin << višestruko, akcijama u vrednosti od oko 600.000 dolara iako to nije morao da uradi.

Pepsi

Cena: 1.000.000

Novi Pepsi logo je dizajnirala firma Arnell Group 2008. godine a u cenu je uključen celokupan brending kompanije.

BBC

Cena: 1.800.000

Odrađen 1997. godine i od tada nije menjan.

British Petrol

Cena: 211.000.000

Neverovatna cena je plaćena 2008. godine.

Google

Cena: 0

Originalni logo je dizajnirao osnivač kompanije Sergey Brin i od tada je vrlo malo promenjen.

Coca Cola

Cena: 0

Logo je napravio knjigovođa osnivača kompanije Frank Mason Robinson 1885. godine. Font je poznat kao Spencerian script i bio je vrlo popularan u Americi krajem 19 veka.

Londonska Olimpijada

Cena: 625.000

Napravio ga je Wolff Ollins 2007. godine ali sve vreme ga optužuju da je u pitanju plagijat.

Twitter

Cena: 15

Osmislio ga je Simon Oxley 2009. godine i nedavno je blago doteran.

Nastavak na Domino Magazin...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Domino Magazin. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Domino Magazin. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.