Kakva nas budućnost čeka? Saznajte u Rovinju 22-25. septembra

Izvor: B92, 07.Sep.2016, 17:17   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Kakva nas budućnost čeka? Saznajte u Rovinju 22-25. septembra

Dve nedelje pre početka, poznat je najveći deo programa 9. vikend medija festivala koji se održava od 22. do 25. septembra u prostorijama stare fabrike duvana u Rovinju, pod pokroviteljstvom Adris grupe.

Najveće regionalno okupljanje komunikacijske industrije ponovo dovodi izuzetno zanimljive predavače iz inostranstva, predstavlja nove trendove i pokreće najvažnija društvena pitanja.

Naših prvih devet godina neverovatno je brzo prošlo, a mi se još uvek >> Pročitaj celu vest na sajtu B92 << osećamo kao prvog dana. Isti je entuzijazam, ista želja da se družimo, da razmenimo znanja, upoznamo se, pa i pokrenemo nove projekte iz Rovinja. Vikend je nastao na ideji spajanja ljudi iz komunikacijske industrije u duhu dobre zabave. Ovaj festival je kombinacija poslovne konferencije i velikog zabavnog parka, ove godine i više nego prethodnih“, poručuje direktor festivala Tomo Ricov.

Koliko je Vikend bitan za industriju, ali i za sam Rovinj istakao je, u ime glavnog sponzora Vikend medija festivala Adris grupe, voditelj korporativnih komunikacija Predrag Grubić: „Vikend medija festival je finale jedne uspešne turističke sezone. Raduje što je na Vikendu ustrajao koncept kreativnog dokoličarenja. Tokom trajanja Vikenda razmenjuju se različita iskustva iz komunikacijske industrije, ali i šire. Tamo se stiču i razmenjuju znanja i poslovna iskustva i sklapaju poslovi. Vikend medija festival je stalni pratitelj Adrisovih investicionih napora da podignemo kvalitet ponude u Rovinju. Ovo je svakako primer dobre prakse da iz klasične ekonomije snažnije iskoračimo u kreativnu ekonomiju.”

U programu 9. vikenda naročito se ističe predavanje američkog futuriste Garija Vajthola koji sarađuje s poslovnim liderima, vladama i organizacijama u više od 60 zemalja sveta. Iako živimo u nemirnim vremenima, Vajthol će u Rovinju predstaviti svoju optimističnu viziju 21. veka vođenog inovacijom, ujedinjenog kulturom i nadahnutog pravdom. Uprkos svim opasnostima, Vajthol veruje da će snaga ljudske genijalnosti nadmašiti sve strahove i promeniti naš svet nabolje za sve.

U programu Vikenda uvek su dominirale teme novih trendova i tehnoloških promena, ali ove godine smo to dodatno pojačali. Trendovi se ubrzavaju, promene su u mnogim segmentima poslovanja i života već nastupile, pa je vreme da se progovori i o posledicama. Nekoliko panela posvetili smo upravo budućnosti koja se već odvija pred našim očima, ali želimo da čujemo i kako mlađi od nas vide ono što tek sledi”, istakao je direktor programa Nikola Vrdoljak.

Tako je na panelu nazvanom “Budućnost je sada” glavna tema efikasnije i pametnije življenje i poslovanje. Koji su ključni trendovi i koliko će tehnologija promeniti naše živote? Kako izgleda pametnije poslovanje? Na ta i slična pitanja pokušaće da odgovori Krešimir Madunović iz Iskon interneta, Sonja Popović iz SAP-a, Vladimir Sabo iz HEP-a i Anđelka Strajher iz Megatrenda.

O budućnosti ipak najbolje mogu da govore oni kojima ona pripada, a to su današnji tinejdžeri. Upravo će Lara, Nika, i Jan – na panelu s marketinškim stručnjakom Branimirom Brkljačom govoriti o tome kako oni koriste internet i šta od njega očekuju. Publika će čuti i iskustva Milana Inića, jednog od najuspešnijih jutjubera s ovih prostora, čiji kanal Jaserštajn ima skoro 400.000 pretplatnika i više od sto miliona pregleda.

Ključnu ulogu u formiranju budućnosti ima obrazovanje, a svi kažu da sistem obrazovanja ne odgovara potrebama društva 21. veka. Reforma obrazovanja postala je u Hrvatskoj jedna od središnjih tema javne rasprave, a tako će biti i u Rovinju, gde će o toj temi bivši voditelj kurikularne reforme Boris Jokić raspravljati zajedno s Predragom Grubićem iz Adris grupe, Koradom Korlevićem iz Zvjezdarnice Višnjan i Josipom Ticom s Ekonomskog fakulteta u Zagrebu.

Budućnost je već nepovratno promenila muzičku industriju, gde je zavladao „Digitalni haos“, kako glasi naslov panela posvećenog muzici kao robi koja je nekad bila teško dostupna, a danas se do nje dolazi odmah. Da li su te promene pozitivne ili negativne i kako na to gledaju sami proizvođači glazbe, pokušaće da odgovore muzičari Robert Pešut Manjifiko i Ida Prester, i Žarko Dimitrioski iz makedonske marketinške agencije Eden na Eden.

Uz predavanja, panele i prezentacije, Vikend i ove godine donosi mnoštvo radionica koje će se paralelno održavati u pet dvorana. Učesnici radionica moći će na njima da steknu brojna nova znanja, od toga kako prezentovati svoju ideju, preko i-mejl marketinga i Gugl analitiksa, sve do mobilnog oglašavanja i kopirajtinga.

U organizaciji s HURA-om, na Vikendu sve marketingaše očekuje peti po redu BalCannes na kojem oglašivači ove godine biraju najbolje projekte i agencije iz regije. Prijave su u toku, a zainteresovane agencije koje žele da se predstave mogu da predaju svoje projekte do 9. septembra. Najboljih 25 biće predstavljeno na glavnoj pozornici Vikenda u petak 23. septembra. Četvrtu godinu zaredom SoMo Borac na Vikendu predstavlja najbolje digitalne radove u nekoliko kategorija. Ove godine primljen je rekordan broj prijava, iako same prijave traju još tri dana - do petka 9. septembra tačno u podne.

A nakon ozbiljnih tema i burnih rasprava, vreme je za dobru zabavu kojuVikend garantuje svake godine. Bogati program započinje Hladno pivo powered by Laško, nastupom u četvrtak 22. septembra u Pepermint klubu, a posetioce koji već prvi dan dođu u Rovinj do ranog jutra zabavljaće DJ Filip Jelaš. U petak 23. septembra Lampshade Media predstavlja Who See, a nakon njih sledi Tomo In Der Muhlen u dvorani Vrt, dok vikendaše u Pepermint klubu zabavljaju Peppe & Sergej Trifunović. Muzički program u subotu 24. septembra završava se velikom zabavom Jagermeistera i Ljetnog kina pod nazivom “Jägermeister presents Somewhere Over the Region”.

Prijave za 9. vikend medija festival još se primaju, a kako je interesovanje veliko, i ove se godine u Rovinju očekuje oko 4000 učesnika. Vidimo se u Rovinju!

Nastavak na B92...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Povezane vesti

Regionala komunikacijska industrija u Rovinju

Izvor: Nezavisne Novine, 08.Sep.2016, 11:31

Dvije sedmice prije početka, poznat je najveći dio programa 9. Weekend Media Festivala koji se održava od 22. do 25. septembra u prostorima stare fabrike duvana u Rovinju, pod pokroviteljstvom Adris grupe...Najveće regionalno okupljanje komunikacijske industrije ponovno dovodi zanimljive predavače...

Nastavak na Nezavisne Novine...

Predstavljen program 9. Weekend Media Festivala

Izvor: NovaEnergija.net, 08.Sep.2016

Dve nedelje pre početka, poznat je najveći deo programa 9. Weekend Media Festivala koji se održava od 22. do 25. septembra u prostorima stare fabrike duvana u Rovinju, pod pokroviteljstvom Adris grupe. Najveće regionalno okupljanje komunikacijske industrije ponovno dovodi veoma zanimljive predavače...

Nastavak na NovaEnergija.net...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta B92. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta B92. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.