Izvor: B92, 04.Dec.2013, 14:32

Istine o novoj srpskoj mami

Istine o novoj srpskoj mami

Savremena mama u Srbiji ne treba da bude supermama, već pametna mama, pokazuju najnoviji rezultati istraživanja “Istine o novoj srpskoj mami”, koje su sproveli kreativna agencija “Meken Beograd” i njen ekspertski centar “Meken trut sentral Beograd" (McCannTruth Central Beograd).

Povodom predstavljanja rezultata 3. decembra u Beogradu organizovana je panel diskusija, na kojoj je su učesnici rezultate studije mogli da uporede sa svojim ličnim iskustvom.

Na >> Pročitaj celu vest na sajtu B92 << panel diskusiji govorile su mame: Suzana Trninić, autorka i voditeljka emisije “Kažiprst” na TV B92, Ana Sofrenović, glumica, Ljubinka Zarubica, direktorka za marketing i razvoj za privatne korisnike u kompaniji “Telekom Srbija”, Tijana Vraneš, psiholog psihoterapeut, Maja Lalić, arhitekta i osnivač organizacije „Mikser”, Katarina Pribićević, direktorka strateškog planiranja u agenciji “Meken Beograd” i jedan tata, Andrija Gerić, trofejni odbojkaš i bivši reprezentativac.

Učesnici su bili saglasni u tome da je model majke sa kojom su odrastale generacije sada promenjen i da je tehnološki razvoj, ali i mogućnost lakšeg pristupa informacijama, znatno uticao na način razmišljanja savremene srpske mame.

“Osnovna razlika između srpskih savremenih mama i mama u svetu je način na koji one organizuju svoje vreme, tj. porodične i poslovne obaveze i vreme koje izdvajaju za sebe. Rasprostranjenost digitalnih tehnologija u razvijenim zemljama olakšali su mamama balansiranje između različitih uloga i odgovornosti koje imaju”, kaže Katarina Pribićević iz agencije “Meken Beograd”.

Prema njenim rečima, u Srbiji, i pored promena i značajnih pomaka u korišćenju novih tehnologija, samo devet odsto mama smatra sebe tehnološkim ekspertima, za razliku od 25 odsto njih na globalnom nivou.

Međutim, iako kažu da nisu eksperti, čak 89 odsto srpskih mama smatra da im tehnologija olakšava život. To nam govori da im tehnologija pomaže da budu bolje mame, ali i da još ne koriste prednosti tehnologije kao što čine mame u razvijenijim državama.

Savremena mama žonglira sa mnoštvom obaveza svakodnevno. Koliki je pritisak na mamama da postignu sve, sada i odmah, posao, brigu o deci i mužu, sređenu kuću, odličan izgled i uvek dobro raspoloženje?

Oko 63 odsto ispitanih žena u svetu misli da je pritisak preveliki, dok u Srbiji to misli 79 odsto žena. Globalno istraživanje pokazuje da 65 odsto intervjuisanih žena odbija ideju o supermamama.

Slična situacija je i u Srbiji, gde 67 odsto savremenih srpskih mama ne smatra da je supermama. Ona sebe vidi jednostavno, kao pametnu mamu. Majke danas žele da njihova deca imaju realnu sliku o tome ko su one u celini, uključujući i njihove mane i mogućnosti.

Nastavak na B92...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora

 Povezane vesti
Predstavljeni rezultati studije “Istine o srpskoj mami”

Predstavljeni rezultati studije “Istine o srpskoj mami”

Izvor: Tracara.com, 04.Dec.2013

“McCann Truth Central Beograd” predstavio istraživanje o savremenoj srpskoj majci Kreativna agencija McCann Beograd i njen ekspertski centar McCann Truth Central Beograd  predstavili su rezultate istraživanja Istine o novoj srpskoj mami. Tim povodom organizovana je panel diskusija, na kojoj je...

Nastavak na Tracara.com...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta B92. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta B92. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.