DASH dijeta čuva srce

Izvor: Nezavisne Novine, 28.Jul.2015, 11:43   (ažurirano 02.Apr.2020.)

DASH dijeta čuva srce

U prošlosti je dokazano da DASH dijeta , koja je zasnovana na konzumiranju voća, povrća, mliječnih proizvoda sa niskim sadržajem masti i žitarica, smanjuje krvni pritisak. Švedski istraživači, koji su sproveli obimno istraživanje na 36 hiljada žena, potvrdili su da žene, koje su se verno pridržavale DASH dijete, imaju 37% manji rizik od srčanog udara u poređenju sa ženama koje su se slabo pridržavale dijete.

Zanimljivo je,  da su žene sa najnižim rizikom od srčanog >> Pročitaj celu vest na sajtu Nezavisne Novine << udara jele znatno višednevnih  porcija voća (3,0 prema 1,8), povrća (3,5 prema 1,8) i integralnih žitarica (5,1 prema 3,3). Istovremeno su konzumirale manje slatkih voćnih sokova (0,1 prema 0,4) i manje tamnog ili konzerviranog mesa (0,8 prema 2,3)

izvor: Arch Intern Med 2009 May 11;169(9):851–7

Nastavak na Nezavisne Novine...



Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Nezavisne Novine. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Nezavisne Novine. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.