Batali krizu, mi smo lepe

Izvor: Domino Magazin, 16.Okt.2012, 06:02   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Batali krizu, mi smo lepe

Izgled i dalje najvažniji ženama

Izgledati dobro na radnom mestu prioritet je mnogih žena, otkriva novo istraživanje.

Uprkos krizi, žene troše petinu svojih primanja na garderobu verujući da će tako brže napredovati u karijeri.

Više od dve trećine žena osećaju pritisak radne okoline da na poslu budu dobro obučene i zato na garderobu troše čak 18 posto svoje zarade.

Čak šezdeset posto žena kupuje novu odeću samo kako bi napredovale >> Pročitaj celu vest na sajtu Domino Magazin << u karijeri.

Žene često stav o svojim koleginicama donose na temelju njihovog odevanja.

“Namerno ili slučajno, često podsvesno etiketiramo osobe na temelju odeće koju nose”, objašnjava šefica firme Brother UK Marketing and Communications koja je sprovela istraživanje.

Grace Woodward, stilistkinja koja je radila na ovom istraživanju, kaže da uprkos teškoj finansijskoj krizi žene troše više novca na garderobu uverene kako će tako brže i više napredovati.

Nastavak na Domino Magazin...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Domino Magazin. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Domino Magazin. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.