B92 traži muzičku zvezdu

Izvor: B92, 29.Maj.2008, 13:37   (ažurirano 02.Apr.2020.)

B92 traži muzičku zvezdu

Novi muzički rialiti šou „Operacija trijumf", za koji se smatra da je veći projekat čak i od popularnog „Velikog brata", počinje da se prikazuje sredinom septembra na Televiziji B92.

Autor: M. Radojković, Blic


U adaptiranu kuću „Velikog brata" u Košutnjaku na jesen će se useliti 16 potencijalnih zvezda koje će se 100 dana pred budnim okom kamera boriti za vrednu nagradu - svetsku muzičku karijeru.

Talentovane takmičare kamere će >> Pročitaj celu vest na sajtu B92 << pratiti 24 sata dnevno, a svakodnevno će se emitovati emisija u kojoj će se prikazivati dešavanja iz prethodnog dana, i to je jedina sličnost sa „Velikim bratom". Kako objašnjava Goran Stamenković, čelni čovek producentske kuće „Emoušn", koja realizuje ovaj šou, sve ostalo, pa čak i način izbacivanja takmičara jeste drugačije.

Takmičari su smešteni u neku vrstu akademije gde je sve podređeno njihovom napretku u pevanju, koreografiji, izgledu i svemu ostalom što je bitno za uspeh pevačke zvezde. Svake nedelje gledaoci će izbacivati po jednog pevača, ali je sam sistem ispadanja malo drugačiji od „Velikog brata" - kaže Stamenković i ističe da je taj projekat dosta komplikovaniji od „Velikog brata".

Sama akademija zahteva dosta novih prostorija, pre svega salu za vežbanje, studio za snimanje... - Ono što je posebno komplikovano jeste gala veče kada takmičari uživo pevaju ono što su spremali prethodnih sedam dana. Tehnološki, pošto imamo 16 takmičara, poznatu zvezdu, prateće vokale, di-džeja i bend uživo, sve to je veoma komplikovano i često se dešava da svi oni u isto vreme na sceni pevaju i sviraju. Onome ko razume tu problematiku, jasno je da nema komplikovanijeg muzičkog projekta - objašnjava koncept emisije Stamenković, iz čega zaključujemo da će osim takmičara, na tim gala večerima uvek pevati i jedna muzička zvezda.

Takmičari koji će se ovih dana prijavljivati za šou, s obzirom na to da je u toku kasting po Srbiji, pre svega moraju da poseduju talenat.

Ono što je bitno, biraćemo ljude koji već znaju da pevaju, kod kojih procenimo da od njih možemo da napravimo zvezde i koji imaju harizmu. Kod nas neće biti ismevanja pevača kao u nekim drugim muzičkim emisijama.

Producentska kuća „Emoušn" sarađivaće s najboljim koncertnim agencijama s obzirom na to da će se pobedniku organizovati koncerti i van naše zemlje, a karijeru pop pevača pratiće ozbiljan menadžerski tim.

- Napraviti muzičku zvezdu za jedno leto je jedna stvar, a napraviti karijeru zahteva celu industriju. Pop muzici upravo nedostaje industrija koja će da populariše tu vrstu muzike i koja će da, kada proceni da je neko talentovan, stati iza njega od izdavanja CD-a do organizacije cele turneje. Naši učesnici će automatski dobiti ugovor i njihov album će biti izdat za jednu od najvećih svetskih izdavačkih kuća, što će im dati šansu da se pojavljuju širom Evrope - kaže Stamenković i otkriva da će pobednika „Operacije trijumf" sigurno pripremati za sledeću „Evroviziju".

- U mnogim zemljama pobednici „Operacije trijumf" automatski postaju predstavnici zemlje na „Evroviziji" i upravo je tako ovaj šou nastao u Španiji. Mi ćemo pobednika spremiti za naše takmičenje, „Beoviziju" i mislim da će imati šanse da pobedi jer će iza njega stati najbolji tim, a „Beovizija" ide odmah posle završetka „Operacije trijumf", kada je popularnost našeg pobednika najveća - zaključuje Stamenković.

Nastavak na B92...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta B92. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta B92. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.