14. Noć Reklamoždera: Ko će biti najbolji?

Izvor: B92, 27.Nov.2013, 16:50   (ažurirano 02.Apr.2020.)

14. Noć Reklamoždera: Ko će biti najbolji?

Ovogodišnja Noć Reklamoždera održaće se 7. decembra u Sava centru od 20:30 časova, a organizatori su saopštili 10 finalista od kojih će jedna poneti tutulu publike Naj reklama u Srbiji za 2013. godinu.

“Atmosfera se polako zahuktava, uzbuđenje raste, pred nama je, još jedna mt:s Noć Reklamoždera, Noć na koju čekamo godinu dana, jedinstvena Noć koja obasjava sjajnim idejama preko 150 gradova. Noć koja više od tri decenije u svetu uveseljava milione zaljubljenika >> Pročitaj celu vest na sajtu B92 << u čarobni svet reklama, “LA NUIT DES PUBLIVORES“, saopštili su organizatori.

“Spremite se za sjajno putovanje jer vas munjevitom brzinom, u delićima sekunde vodimo od jedne emocije, do drugog grada, od jedne ideje do drugog kontinenta. Jezikom koji svi razumeju- sportom i reklamom. Odbrojavanje može da počne“, dodaje se u saopštenju.

Sava centar će tako 7. decembra od 20:30h biti mesto gde će u vedrom i kreativnom duhu publlika moći da uživaa u šestočasovnom programu. Između hiljada pristiglih reklama, oko 300 su zadivile Jean Mariea Boursicota i našle se u ovogodišnjem programu-La Nuit des Publivores 2014.

Organizatori su za publiku na ovogodišnjoj dodeli nagrada izdvojili:

BIOSKOP - sjajnu reklamu za Mercedes, koja će već na početku večeri,uveriti publiku zašto su reklame kratki filmovi i zašto ih treba gledati na velikom platnu.

KREATIVNOST - nije privilegija, ideje se rađaju na svim krajevima planete. Ove godine najkreativnije reklame, sa najboljim pričama, produkcijom, trendovima stižu iz Engleske i Istočne Evrope.

SNAGA IDEJA - uprkos političkim problemima kroz koje prolazi Egipat, publika će videti nekoliko sjajnih reklama iz ove zemlje, veoma važnih za ovogodišnji program.

Tema 14. beogradske mt:s Noći Reklamoždera je ATLETIKA.

Krajem najuspešnije godine za našu kraljicu sportova, na mt:s Noći Reklamoždera još jednom organizatori će sa publikom zajedno pozdraviti veliki USPEH NAŠIH ATLETIČARA na Svetskom prvenstvu u atletici, održanom letos u Moskvi. Biće to Noć promocije najvećeg atletskog takmičenja u Srbiji i Beogradu, 20. po redu SPAR-a –Evropskog atletskog prevenstva u krosu, koje se održava 8. decembra u parku Prijateljstva na Ušću, sa početkom u 9:45 časova, u organizaciji Atletskog saveza Srbije i uz podršku Evropske atletske federacije.

Tako će još jednom naša zemlja biti predstavljena kao ozbiljni partner u organizaciji sportskih manifestacija najvišeg ranga, a dolazak preko 1.200 učesnika je dosadašnji rekord.

Biće promovisane i društveno korisne kampanje koje podižu svest svih građana i čine ovaj svet bezbednijim mestom za život.

Biće podržana kampanja: „Kada voziš parkiraj telefon!“, koju je, u saradnji sa Upravom Sobraćajne policije MUP-a Srbije i Srpskim komitetom za bezbednost u saobraćaju, pokrenula kompanija Telekom Srbija. Retke su situacije kada kompanije reše da izbace kampanje koje žrtvuju njihove najprofitablinije segmente poslovanja radi slanja društveno odgovorne poruke. Kampanja Telekoma Srbija „Kada voziš, parkiraj telefon!“ čini baš to, i kao takva je prva u Srbiji koja adresira tu temu kroz punu (360 stepeni) ATL kampanju, sa paralelno realizovanim PR aktivnostima. Kampanji su se kao promoteri pridružili i atletičari Ivana Španović i Emir Bekrić, najbolji atletičari Balkana u 2013. godini, sa namerom da se dobije što širi efekat podizanja svesti sa svim relevantnim ciljnim javnostima.

Ono što je takođe tradicija, na početku večeri, biće uručeno nekoliko najprestižnijih priznanja ljudima koji su svojim radom i aktivnostima doprineli promociji Srbije na najbolji mogući način i dali podsticaj svima nama, a i našoj kreativnosti.

Biće uručena priznanja:

Brend Srbija-priznanje za najbolju promociju u Srbije u svetu

Grand Slam- doprinos za razvoj advertajzinga u regionu

Ambasador Noći Reklamoždera-priznanje za humanitarni rad

World Tour-potvrda domaće kreativnosti od starne JMB, domaća reklama u svetskoj turneji

Naj Reklama- najpopularnija domaća reklama u 2013. godini, od strane publike.

Izbor je na publici, a glasanje za favorite odvija se na www.nocreklamozdera.com. /glasanje

Deset finalista za koje publika glasa do Noći Reklamoždera i od kojih će jedna poneti titulu PUBLIKE-NAJ REKLAMA U SRBIJI su:

1. Chipsy- Domaćinski

2. Jelen pivo- Miletov tajni sastojak

3. mt:s - Nova kontrola troškova

4. Frikom- Maximo

5. Na eks, After Party - Bićete zahvalni sebi ujutru

6. Vip- Zlatna ribica

7. Grand kafa- Deda Mrazovi

8. OMCAF - Srkanje kafe

9. Doncafé - da merimo vreme šoljicama

10. Afrička šljiva- Za muškarce koji znaju

Publiku očekuje i mnogo dobre zabave, mnoštvo vrednih nagrada, specijalni gosti Mantock dance International, koji će zagrejati atmosferu i uveličati ovu šarenu, karnevalsku manifestaciju.

Cena ulaznice: 700 din , prodaja karata: blagajna Sava Centra , Turistički informativni centar, Knez Mihajlova 5 (Robna kuća Beograd)

Organizator mt:s Noći Reklamoždera: Agencija SuperStar Worldwide www.nocreklamozdera.com

Nastavak na B92...






Povezane vesti

14. Noć Reklamoždera: Ko će biti najbolji?

Izvor: B92, 27.Nov.2013

Ovogodišnja Noć Reklamoždera održaće se 7. decembra u Sava centru od 20:30 časova, a organizatori su saopštili 10 finalista od kojih će jedna poneti tutulu publike Naj reklama u Srbiji za 2013. godinu...“Atmosfera se polako zahuktava, uzbuđenje raste, pred nama je, još jedna mt:s Noć Reklamoždera,...

Nastavak na B92...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta B92. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta B92. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.