ŽENE, OBMANUTE SMO?! Reklamira LOreal, a sada je priznala da kreme nemaju nikakav efekat

Izvor: SrbijaDanas.com, 04.Avg.2017, 16:52   (ažurirano 02.Apr.2020.)

ŽENE, OBMANUTE SMO?! Reklamira L'Oreal, a sada je priznala da kreme nemaju nikakav efekat

Sa druge strane, proizvođač u opisu tvrdi da ćete se nakon nanošenja kreme uveče, ujutru probuditi mlađi!

Čuvena Helen Miren napravila je pravu pometnju među ženema širom sveta kada je kao zaštitno lice L'Oreala u intervjuu podelila svoj stav da ''kreme verovatno nemaju nikakvog efekta''.

Koliku težinu imaju njene reči, najbolje ilustruje činjenica da glumica za promociju L'Oreal-ovih proizvoda verovatno dobija pozamašan honorar. Izgleda da je legendarnoj >> Pročitaj celu vest na sajtu SrbijaDanas.com << Helen ipak bilo važnije da ženama širom sveta kaže ono što zaista misli o kremama , nego da se postara da očuva poziciju koju joj je brend dodelio na iznenađenje mnogih, s obzirom na njene godine.

- Ja sam večni optimista. Kada stavim svoju kremu, ona verovatno ne radi ništa, ali zbog toga se jednostavno osećam bolje. Uvek sam govorila i L'Oreal-u da ću raditi samo ono što čini da se dobro osećam, rekla je Miren u intervjuu koji su preneli vodeći svetski mediji.

L'Oreal je ranije imao ozbiljne pehove za fotošopiranjem dama u zrelijim godinama (dok je zaštitno lice bila glumica Dajan Kiton), što je razbesnelo žene širom sveta, s obzirom da su ovaj postupak brenda shvatile kao poruku da žene treba da se stide svojih bora, samim tim i sebe.Ovog puta zvezda Helen Miren prikazana je u zaista prirodnom svetlu, ali je ipak glumičinom izjavom, kampanja krenula u neočekivanom smeru.

Brend je angažovao Miren kako bi predstavila kremu "Perfect age", čija je cena 24.99 dolara, a za koju proizvođač u opisu tvrdi da ''u toku noći regenriše ćelije, i da se ujutru budite sa mlađom kožom". Da li ova krema zaista podmlađuje kožu ili ne, pitanje je kojim bi društva za zaštitu potrošača trebalo ozbiljno da se pozabave, jer se ukoliko proizvođač nije sasvim iskren u opisivanju proizvoda, milioni žena širom sveta dovode u zabludu.

Imajući u vidu da je reč o kremi koja je za naše standarde više nego skupa (otprilike 2.500 rsd), ostaje da vidimo da li će naše tržište verovati čuvenoj glumici na reč.

Kako izgleda reklama u kojoj Helen Miren promoviše kremu "Perfect age", pogledajte ispod:

Nastavak na SrbijaDanas.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta SrbijaDanas.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta SrbijaDanas.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.