STARTAP KIDZ CHALLENGE powered by UŠĆE – Izazov. Inicijativa. Inovacija. Iskustvo.

Izvor: Lepota i zdravlje, 09.Sep.2019, 11:40   (ažurirano 02.Apr.2020.)

STARTAP KIDZ CHALLENGE powered by UŠĆE – Izazov. Inicijativa. Inovacija. Iskustvo.

STARTAP KIDZ – 1 IDEJA I 4MAME Pre nešto više od godinu dana #4mame odlučile su da malo slobodnog vremena koje im je preostajalo nakon radnog dana na poslu i drugih obaveza koje nameće savremeno roditeljstvo, posvete pokretanju Startap kidZ-a, preduzetništva za decu po svetskoj licenci Bizworld. Vrednost ove inicijative i kreiranja inovativnog sadržaja za decu sve se više prepoznaje na tržištu a kao rezultat toga u septembru se organizuje Veliki izazov za male preduzetnike: STARTAP KIDZ >> Pročitaj celu vest na sajtu Lepota i zdravlje << CHALLENGE POWERED BY UŠĆE. Osnovci će imati priliku da probude inovatore u sebi i da svoje veštine upotrebe u novom kontekstu, u rešavanju biznis zadataka. Kroz proces će ih voditi stručni ljudi, sa bogatim iskustvom u vođenju svog biznisa i rada u velikim kompanijama. Učesnici će biti izazvani da izađu iz zone komfora i prođu kroz ceo stvaralački proces nastanka jednog startapa – od ideje, dizajna prototipa, osmišljavanja promocije do prodaje. „Tražile smo podršku partnera kojima su deca jedan od fokusa u aktivnostima, koji vidi širu sliku i ima sluha za nove formate u okviru neformalnog obrazovanja. Partnerstvo sa UŠĆE Shopping Centerom za nas je veliko iskustvo a za učesnike velika radost jer, osim modernog ambijenta gde se događaj odvija, UŠĆE im je obezbedilo glavnu nagradu – jedan dan u društvu omiljenog YouTubera kod mlađe populacije, Dex Rocka.“ rekla je Ivana. #4mame dolaze iz korporacija koje su od njih tražile da se prema svojim zadacima i pozicijama odnose kao da je u pitanju njihov lični biznis, da posao vide šire od “opisa radnog mesta”. Upravo takav stav pomogao im je da se odluče da krenu na ovaj put i u rešenosti da na njemu istraju. Naime veštine koje Startap kidZ podstiče su preduzimljivost i inicijativa koja će deci biti potrebna kojim god poslom odlučili da se bave. “Verujemo da veliki brendovi imaju tu snagu da svet u kojem živimo učine boljim mestom zato nam je ovo partnerstvo i razumevanje vrednosti onoga što radimo dalo vetar u leđa da istrajemo u svom aktivizmu makar i sa visokih štikli.“ rekla nam je Jelena.

Nastavak na Lepota i zdravlje...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Lepota i zdravlje. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Lepota i zdravlje. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.