Izvor: MrsFoxy.com, 22.Okt.2016, 13:02 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Lindex podška borbi protiv raka dojke
Do pre nekoliko godina u Srbiji je bilo nezamislivo (ili je barem bilo veoma retko) da kompanije deo svog profita usmere u društveno-odgovorne projekte. Zbog toga mi je neizmerno drago što su brend Lindex i medicinska ustanova u kojoj sam i sama radila jedno vreme, Institut za onkologiju i radiologiju Srbije, i ove godine organizovali akciju o kojoj više možete pročitati u nastavku teksta.
U periodu od 19. oktobra do 01. novembra, 10 posto prihoda od prodaje kompletnog >> Pročitaj celu vest na sajtu MrsFoxy.com << asortimana sa odeljenja žena i veša brenda Lindex, biće donirano Institutu za onkologiju i radiologiju Srbije.
Na događaju posvećenom predstavljanju saradnje kompanije Triple Jump, franšiznog partnera brenda Lindex, i Instituta za onkologiju i radiologiju Srbije, zvanicama se obratio i načelnik hirurgije Instituta, dr Srđan Nikolić, koji je istakao važnost podrške u poboljšanju uslova lečenja u ovoj ustanovi.
Legendarni radio voditelji Gorica i Dragan
Zoe Kidah (Zemlja gruva)
Lindex je tom prilikom predstavio i svoju novu kolekciju pod nazivom „Pink“, simbolično ukazujući na značaj borbe protiv raka dojke. Zaštitna lica kolekcije, plus-size modeli Ešli Grejem i Kendis Hafin, kao i top modeli Alek Vek, Toni Garn i Kora Emanuel, odabrane su sa ciljem da pokažu kako stil, izražen kroz odevne komade, može da osnaži ženu i podrži njenu različitost.
Dakle, ako vas put dovede pred Lindex prodavnicu, znajte da svojom kupovinom do 1. novembra učestvujete u akciji čiji će rezultati biti usmereni na pravo mesto.
Izvor fotografija: PR
Kiss,
Mrs Foxy