KAO MAGIČNI DODIR ZA VAŠU KOŽU: Generacije žena se KUNU u delotvornost ove kreme, a prave ih RUČNO!

Izvor: SrbijaDanas.com, 28.Jun.2019, 13:42   (ažurirano 02.Apr.2020.)

KAO MAGIČNI DODIR ZA VAŠU KOŽU: Generacije žena se KUNU u delotvornost ove kreme, a prave ih RUČNO!

Ništa slično niste osetile na vašem telu.

Kada čujete reč buter, na pamet vam prvo padnu kolači, ali šta ako vam kažemo da buter može da bude prava poslastica za vašu kožu? Reč je o ši buteru, magičnom sastojku negujućih krema za kožu mirisnu i meku kao svila.

Ši buter ima izuzetna hranljiva svojstva i idealan je za negu suve kože tako što štiti lipidni sloj na njenoj površini. Pored toga, sadrži sastojke koji ne zapušavaju pore i bogat je esencijalnim >> Pročitaj celu vest na sajtu SrbijaDanas.com << masnim kiselinama i vitamina.

A ako se pitate koji je pravi ši buter za vas, imamo super vest.

Ši linija brenda "The Body Shop", koji je nedavno stigao u Srbiju, kao glavni sastojak ima ši buter koji žene u Gani ručno prave i već generacijama koriste za negu suve i dehidrirane kože. Ovaj kultni buter za telo intenzivno neguje i hrani kožu, a svaka tuba sadrži tačno 36 plodova.

Ši asortiman obuhvata proizvode koji pokrivaju negu celog tela – kožu tela, glave, lica, kao i kosu, a u ponudi je i 100% "Natural Raw Shea Butter", koji je napravljen od 192 koštunjava ploda!

A post shared by The Body Shop Srbija Official (@thebodyshopserbia) on May 27, 2019 at 5:16am PDT

Kada jednom probate "The Body Shop", uvek mu se vraćate, što dobro znaju žene u Srbiji koje su do sada morale da se snabdevaju svojom omiljenom kozmetikom širom Evrope. Odnedavno, međutim, ovi sjajni proizvodi mogu da se kupe na dve lokacije u Beogradu: u novootvorenom "Ada molu" i u radnji u "Delta sitiju", koja će biti otvorena 7. juna.

"The Body Shop" je zaista jedinstven brend i sasvim je prepoznatljiv još od osnivanja 1976. godine, od strane Anite Rodik.

Ovaj brend je poznat kao začetnik upotrebe prirodnih sastojaka u visokokvalitetnim kozmetičkim i toaletnim proizvodima i svojoj etičkoj savesti. Pravi je globalni brend sa 3.000 prodavnica širom sveta i bio je prvi međunarodni kozmetički brend koji je pokrenuo pitanje korišćenja životinja u svrhu testiranja kozmetičkih proizvoda, i sakupio podršku potrošača za zabranu u Evropi.

Prošle godine, njihova "Forever Against Animal Testing" kampanja sakupila je više od osam miliona potpisa, tražeći zabranu testiranja kozmetičkih proizvoda, na životinjama, svuda i zauvek, kroz kovenciju Ujedinjenih nacija.

Nastavak na SrbijaDanas.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta SrbijaDanas.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta SrbijaDanas.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.