Proširimo vesti - nova perspektiva

Izvor: B92, 15.Jul.2010, 14:55   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Proširimo vesti - nova perspektiva

Britanska organizacija Cancer Research UK započela je potpuno novu marketinšku kampanju u kojoj će prvi put učestvovati pravi doktori koje finansira ova dobrotvorna organizacija, zajedno sa pacijentima obolelim od raka i onima koji su preživeli ovu bolest.

Akcija 'Proširimo vesti' ('Giving News'), koju je kreirala marketinška kampanja AMV BBDO, ima za cilj da javnosti predstavi napredak koji je ostvarila ova dobrotvorna organizacija, kao i da uputi apel za pomoć.
>> Pročitaj celu vest na sajtu B92 <<
Tokom šestonedeljnog perioda emitovaće se poluminutna TV reklama, praćena aktivnostima na radiju i digitalnim medijima, kao i u odnosima sa javnošću i putem pošte. Kampanja će se odvijati i u 600 najposećenijih prodavnica u Velikoj Britaniji.

'Proširimo vesti' prikazuje dijagnozu raka iz perspektive doktora i pacijenta, pri čemu oni direktno razgovaraju sa kamerom.

Reklame predstavljaju ostvareni napredak u istraživanju raka koji mnogim pacijentima pomaže da savladaju bolest.

Ipak, reklamna kampanja prikazuje i pacijente čija budućnost nije tako izvesna, kako bi se naglasilo da još mnogo toga treba uraditi na polju borbe protiv raka.

Carolan Davidge, direktor brenda i PR-a organizacije Cancer Research UK, kaže: „Istraživanje raka predstavlja izuzetno složenu oblast i mnogi ne znaju na koji način naša organizacije ostvaruje napredak u lečenju raka."

„Pomoću ove kampanje, naš cilj je da pokažemo kako je istraživanje koje vrši organizacija Cancer Research UK pomoglo da se spasu milioni života širom Velike Britanije i sveta, kao i da predstavimo lično gledište pacijenta ili onih koji su preživeli rak."

Nastavak na B92...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta B92. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta B92. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.