Izvor: Prva.rs, 15.Jun.2014, 02:44 (ažurirano 02.Apr.2020.)
3 dana posta obnavlja imunitet
Izgladnjivanje, odnosno post, je kao da ste stisnuli dugme za regeneraciju, kažu autori studije.
Iako smo dosad dobili po prstima od niza nutricionista i na samo spominjanje restriktivnih dijeta, čini se da nema ničeg lošeg u (malo) izgladnjivanja. Trodnevni post regeneriraće celokupni imunološki sistem u organizmu, a to vredi čak i za osobe starije dobi.
Istraživanje, naime, sugeriše kako izgladnjivanje organizma podstiče matične ćelije da počnu da proizvode nova bela krvna >> Pročitaj celu vest na sajtu Prva.rs << zrnca (leukocite) koja se u telu inače bore sa infekcijama.
Studija je sprovedena na univerzitetu Južna Kalifornija, a naučnici post savetuju najpre osobama kojima je imunološki sistem oštećen, npr. pacijentima sa karcinomom i na hemoterapiji. Njima post od 72 sata, zabeleženo je, neutralizuje toksine i negativna dejstva hemoterapije.
Takođe, pomaže starijim osobama kod kojih je imunitet oslabio.
Kad se izgladnjujete, telo nastoji da sačuva energiju, a jedan od načina jeste recikliranjem imunoloških ćelija koje mu ne trebaju, posebno ako su već oštećene, pojašnjavaju.
Slede dalja istraživanja, a bilo kakve promene u ishrani, posebno kod teško obolelih pacijenata, trebalo bi sprovoditi u dogovoru sa doktorom.
PROČITAJTE JOŠ:
Za tri dana do užeg struka










