Izvor: B92, 10.Jun.2013, 16:40 (ažurirano 02.Apr.2020.)
U čemu je zaista Supermenova snaga?
Da li su to neverovatno jaki mišići? Da li je to veliko, plemenito srce? Ne, nije. Prava Supermenova snaga krije su u stotini brendova koji zajedno rade na njegovoj promociji.
Kako izveštavaju marketinški stručnjaci za “Ad Age”, Supermen je za sada sigurno postavio bar jedan rekord. U jeku promotivne kampanje povodom novog filma o tom superheroju pod nazivom “Man of Steel”, više od sto kompanija angažovano je ne bi li od Supermena napravili što moćniji brend. >> Pročitaj celu vest na sajtu B92 <<
Ovako jaka promotivna kampanja nezapamćena je u Holivudu. Sličan potez povukli su 2012. producenti animiranog filma “The Lorax”, koji uprkos trudu, nije zabeležio veći uspeh. Tada je u promociju filma bilo uključeno sedamdeset kompanijaa, dok se za Supermena zna da ih je više od sto.
Primera radi, širom SAD već je u prodaji posebna serija telefona Nokia Lumia 925 koja se pojavljuje u nekoliko scena u filmu, piše američki magazin “Time”. U lancu Volmart već se mogu kupiti karte za projekcije, i prodaju se velikom brzinom. U buticima se prodaje linija garderobe sa zaštitnim znakom Supermena i brenda “Warby Parker”. Restorani “Hardee’s” i “Carl’s Jr.” širom zemlje prodaju za ovu priliku posebno osmišljene čizburgere sa slaninom.
Međutim, ko radi taj i greši. Tako je kompanija “Gillette” lansirala kampanju sa sloganom “Kako se on brije”, u okviru koje razni stručnjaci nude zanimljive teorije o tome kako se i čime Supermen brije. Cela priča proistekla je iz nekoliko do sada emitovanih trejlera, u kojima se na trenutke vidi Supermen sa bradom, da bi već u sledećim scenama on bio obrijan. To je prozvelo negativne reakcije studija jer su fanovi celu kampanju protumačili kao upiranje prsta na neke od propusta prilikom snimanja filma.
Svetska premijera filma “Man of Steel” zakazana je za 13. jun. Procenjuje se da će od raznih ugovora nalik pomenutim, studio i pre premijere filma zaraditi 160 miliona dolara.
U čemu je zaista Supermenova snaga?
Izvor: B92, 10.Jun.2013
Da li su to neverovatno jaki mišići? Da li je to veliko, plemenito srce? Ne, nije. Prava Supermenova snaga krije su u stotini brendova koji udruženim snagama rade na njegovoj promociji...Kako izveštavaju marketinški stručnjaci za “Ad Age”, Supermen je za sada sigurno postavio bar jedan rekord....