Uspešne preduzetnice: Treba verovati u sebe

Izvor: Radio Televizija Vojvodine, 29.Okt.2020, 13:09

Uspešne preduzetnice: Treba verovati u sebe

Preduzetništvo uvek sa sobom nosi rizik od neuspeha, ali treba verovati u sebe i svoj proizvod, i uvek raditi na tome da se posao razvija i vodi što efikasnije i inovativnije, poručile su uspešne preduzetnice na današnjoj onlajn konferenciji Women's Innovation Day .

Vlasnica studija za dizajn Salt&Water iz Novog Sada Svetlana Mojić Džakula i njen tim poznati su po svetskim nagradama za dizajn plutajućeg hotela ili enterijera aviona Boing 787.

Ona je na konferenciji >> Pročitaj celu vest na sajtu Radio Televizija Vojvodine << koju je organizovao Centar Spektar uz podršku Ministarstva za inovacije i tehnološki razvoj, poručila učesnicama da ne treba da se uplaše kada naiđu na prepreke u pokretanju ili vođenju biznisa.

"Na prepreke se nailazi svaki dan, pa često kažem - da sam pre osam godina znala ono što sada znam, ne bih ni pokretala biznis. Zato treba verovati u sebe i posvetiti se prevazilaženju prepreka, jer biznis nije neka visoka nauka već istrajan rad", rekla je Mojić Džakula.

Njena koleginica po preduzetništvu, vlasnica B Right iz Čačka Nevena Đorđević dodala je da je strah od neuspeha uvek prisutan u biznisu.

Kao primer navela je svoju firmu, koja danas proizvodi inovativne dušeke za krevete, ali i jahte, brodove i kamione, i otkrila da ju je pokrenula praktično bez početnog kapitala.

"Sve dok ste svesni da je neuspeh moguć, tražićete način da ga izbegnete. Samo idite napred, uvereni u svoj proizvod, i gledajte da budete što uspešniji i efikasniji u onome što ste odabrali da radite", savetuje Đorđević.

Ona je navela i da su investicije u marketing od izuzetnog značaja, ali i da je od ključnog značaja da taj novac bude uložen u reklamiranje na pravim mestima, jer je inače skupa a promašena investicija.

Direktorka Funkcije usluga Pošta Srbije Bojana Nikolić skrenula je pažnju na to da to javno preduzeće nudi inovativnu uslugu Post-eksport, koju koriste i brojne preduzetnice kako bi plasirale svoje proizvode u inostranstvu.

"Zahvaljujući Post-eksportu, u inostranstvo odlazi domaća kozmetika, parfemi, nakit, oprema za bicikle i motore, ali i biljni čajevi ili odeća naših modnih kreatora. Godišnje se putem Post-eksporta izveze robe u vrednosti od tri miliona evra, i to u SAD, Veliku Britaniju i zemlje regiona", rekla je Nikolić i najavila da Pošta Srbije radi na novoj, pismonosnoj usluzi koja će dodatno smanjiti troškove izvoza za mala i srednja preduzeća preko šaltera Pošte.

Nastavak na Radio Televizija Vojvodine...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Radio Televizija Vojvodine. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Radio Televizija Vojvodine. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.