Izvor: Radio Televizija Vojvodine, 27.Mar.2020, 09:22 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Srbija: Za tri nedelje na zalihe potrošeno 16,6 miliona evra
Domaćinstva u Srbiji su za nepune tri nedelje potrošila dve milijarde dinara na kupovinu zaliha u strahu od epidemije, piše "Politika".
Zbog rasta potrošnje od 20 odsto, svoje tržišno učešće najviše su uvećali veliki trgovinski lanci, a udeo malih radnji je opao.
U Srbiji se za vreme pandemije najviše kupuju brašno, šećer i toalet papir, a najbrojniji kupci su mahom starija domaćinstva, saopštila je kompanija "GfK" koja se bavi istraživanjem tržišta, >> Pročitaj celu vest na sajtu Radio Televizija Vojvodine << a prenosi Agrosmart.
Na listi najtraženijih proizvoda u protekle tri nedelje našli su se i smrznuto povrđe, konzervirana tunjevina, jaja, testenine, smrznuto pecivo i ulje. U istraživanju je analizirano 32 miliona kupovina u periodu od 24. februara do 15. marta.
Istraživanje je pokazalo da mlađa domaćisnstva i ona s većom kupovnom moći nisu pribegavala kupovini zaliha ni približno kolliko su to činila starija domaćinstva, kao i ona s manjom kupovnom moći.
Kupci iz Beograda i Vojvodine su nešto više trošili na zalihe nego domaćisntva u istočnoj i južnoj Srbiji.
Nastavak na Radio Televizija Vojvodine...
Agrosmart: Domaćinstva u Srbiji potrošila dve milijarde dinara na zalihe
Izvor: Beta, 27.Mar.2020
Domaćinstva u Srbiji su za nepune tri nedelje potrošila dve milijarde dinara na stvaranje zaliha u strahu od širenja epidemije korona virusa, saopštila je kompanija GfK koja se bavi istraživanjem tržišta, preneo je portal Agrosmart.Zbog rasta potrošnje od 20 odsto svoje tržišno učešće najviše...