RAT ZA MUŠTERIJE

Izvor: Kurir, 24.Maj.2008, 12:00   (ažurirano 02.Apr.2020.)

RAT ZA MUŠTERIJE

Više od 160 kikindskih taksista protestovalo na gradskim ulicama zahtevajući od opštinara da prestanu sa politikom dvostrukih aršina

KIKINDA - Nezadovoljni dvostrukim aršinima lokalne vlasti i nadležnih inspekcija, više od 160 taksista udruženja "Kika taksi", "Ki-taksi" i "Maksi taksi", samo nedelju dana posle uključivanja zrenjaninskog "Autobanata" na kikindsko tržište, upriličili su protestnu vožnju glavnim gradskim ulicama. Na taj potez odlučili su se jer nedavni >> Pročitaj celu vest na sajtu Kurir << dolazak taksi službe zrenjaninskog "Autobanata" na kikindsko tržište doživljavaju kao nelojalnu konkurenciju. Gnevni taksisti podvlače da im je voljom opštinske vlasti godinama bilo onemogućeno da taksiraju vozilima kupljenim na lizing.

- Iz nama nepoznatih razloga, sada je konkurentskom udruženju, čiji je većinski vlasnik kontroverzni biznismen iz Bačke Topole Mile Jerković, dozvoljeno da ovu delatnost obavlja vozilima kupljenim na lizing koja nose beogradske registarske tablice. Prema važećim propisima, automobil mora da je registrovan na ime taksiste i unet u rešenje. U slučaju "Autobanata", vlasnik je lizing kuća.

U više navrata zahtevali smo da se izradi studija o taksi delatnosti, kojom bi se limitirao broj taksi vozila u opštini i pooštrili kriterijumi izdavanja rešenja o radu. Naši predlozi ostali su mrtvo slovo na papiru. Smatramo da je brojka od 186 registrovanih taksista sasvim dovoljna za potrebe kikindske opštine. Ne treba niko sa strane da nam uzima hleb. Na krajnje civilizovan način, protestnom vožnjom hteli smo da poručimo opštinarima da nam izađu u susret - izričit je predsednik udruženja "Kika taksi" Dragan Lejić.

Predsednik udruženja "Ki-taksi" Vlada Raković smatra da Jerković nije pokušao da osvoji tržište u Beogradu ili Novom Sadu jer su tamošnje vlasti imale sluha za postojeća taksi udruženja.

- Nismo protiv konkurencije, ali jesmo za zaštitu naše branše i ravnopravnost. Naredni potez odnosiće se na formiranje sindikata kako bismo mogli da zaštitimo naše interese. Sa kolegama iz "Autobanatove" taksi službe nismo dolazili u konflikt jer jedemo isti hleb sa sedam kora. Suština je da mi sve zarađene pare ostavljamo u našem gradu, dok to neće biti slučaj sa konkurentskom firmom. Njoj je pruženo ono što nama nije nikad - navodi Raković.

Nakon dolaska konkurencije kikindska taksi udruženja snizila su cene vožnje kako bi se izborili za mušterije. Cena minimalne vožnje iznosi 70 dinara. U prvoj tarifi plaća se 33, a u drugoj 38 dinara po pređenom kilometru.    [ antrfile ]

KONKURENCIJA BEZ STRAHA

Preduzeće za prevoz putnika "Autobanat" iz Zrenjanina otvorilo je prošlog petka u Kikindi taksi službu, koja putnike prevozi sa 15 novih automobila marke "golf 5". Cena prevoza u prvoj tarifi iznosi 37 dinara po kilometru, dok druga, koja podrazumeva noćnu i prigradsku vožnju i vožnju praznicima, iznosi 40 dinara.

- Kvalitet u pogledu novih vozila i cene biće naši najjači aduti. Očekujemo da postanemo najtraženija taksi služba u Kikindi. Na putnicima je da izaberu ko je kvalitetniji. Sem Zrenjanina i Kikinde, "Autobanatova" taksi služba posluje i u Bačkoj Topoli i Somboru - rekao je na otvaranju taksi službe u Kikindi generalni direktor "Autobanata" Goran Agramović.

Nastavak na Kurir...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Kurir. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Kurir. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.