Izvor: VojvodinaUzivo.rs, 13.Nov.2024, 12:38

Nekada ih nisu imali, a sada plan sa reklamama postaje Netflixov najjači adut

Netflix je ostvario značajan uspeh sa svojim planom sa reklamama, dostigavši 70 miliona mesečnih korisnika u samo dve godine od uvođenja ove opcije. Ovaj rezultat dolazi posle prilično ubrzanog rasta – samo u maju kompanija je prijavila 40 miliona korisnika na pretplati sa reklamama, što znači da je u kratkom roku ostvarena velika ekspanzija. Jedan od faktora […]
Vest Nekada ih nisu imali, a sada plan sa reklamama postaje Netflixov najjači adut objavljena je na sajtu Vojvodina uživo.

Nastavak na VojvodinaUzivo.rs...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta VojvodinaUzivo.rs. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta VojvodinaUzivo.rs. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.