
Izvor: Radio Televizija Vojvodine, 20.Mar.2025, 11:52
Građani i nepoštena poslovna praksa banaka, kome se obratiti? (AUDIO)
Uslovljavanja prilikom odobravanja kredita, različite naknade i naplata više kamatne stope, neki su od primera nepoštene poslovne prakse banaka na koje se najčešće žale građani. Iz Narodne banke Srbije ukazuju da korisnici finansijskih usluga takve nepravilnosti mogu prijaviti, jer centralna banka kroz postupak po pritužbi i kontrolne postupke utvrđuje i sankcioniše nepoštenu poslovnu praksu.
Nastavak na Radio Televizija Vojvodine...
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Radio Televizija Vojvodine. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Radio Televizija Vojvodine. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.