Zapalili sedište, iscrtali grafite

Izvor: Blic, 09.Sep.2010, 01:40   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Zapalili sedište, iscrtali grafite

Iako je beogradska železnica počela sa radom 1. septembra, tokom koga se ova vrsta prevoza ne naplaćuje, pojedinci su već počeli da uništavaju gradsku imovinu. Iz Direkcije za javni prevoz apeluju na građane da čuvaju i koriste vozove i tako omoguće da gradska železnica, kao što je slučaj i u drugim evropskim gradovima, zaživi i u prestonici.

- Vozovi idu na vreme i čisti su, a sve ankete pokazuju da su Beograđani veoma zadovoljni ovom uslugom. Međutim, neko je već >> Pročitaj celu vest na sajtu Blic << zapalio jedno sedište, što je uočeno tokom dnevnog pregleda voza. Tapacirung na njemu je zamenjen, ali je već narednog dana išarana polovina druge kompozicije - kaže Stanko Kantar iz Direkcije za javni prevoz.

On objašnjava da kondukteri moraju da prođu kroz ceo voz koji je dug 100 metara i da ne mogu u svakom trenutku da uoče šta se u njemu dešava.

- Čišćenje jednog kvadratnog metra od grafita košta 1.000 dinara. Međutim, nisu grafiti koji će ulepšati voz, već će naružiti nešto u šta je uloženo mnogo novca, energije i vremena - istakao je Kantar.

I građani koji već koriste ovaj prevoz juče nisu bili ravnodušni kad su primetili da su pojedine kompozicije ispisane sprejom.

- Ovo je veoma ružno. Vozovi su zaista čisti i iz stanica polaze na vreme, a putovanje njima je prijatno i udobno. Ne razumem zašto neko ima potrebu da na ovaj način naruži i uništi nešto od čega svi imamo koristi - rekla je Gordana Mijatović koja je juče primetila grafite na vozu u stanici „Novi Beograd”.

Gradski arhitekta Dejan Vasović kaže da je Grad za osposobljavanje beogradske železnice izdvojio više od 10 miliona evra, i da je potrebno da građani koriste ali i čuvaju kompozicije „BG voza”.

- Početak rada gradske železnice od izuzetnog je značaja za Beograd, naročito u periodu rekonstrukcije mosta „Gazela”, jer omogućava pouzdan i brz prelazak s jedne na drugu stranu reke - rekao je Vasović.

Trasa prve linije je Novi Beograd - Pančevački most, a u narednom periodu planirano je njeno produženje do Batajnice. Radno vreme linije je od 5.25 do 23 sata, sa intervalom od 15 minuta u špicu (od 6 do 9 i od 14 do 17 sati), odnosno 30 minuta van špica.

Nastavak na Blic...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Blic. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Blic. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.