Zajednički regionalni proizvod dovodi prekookeanske turiste

Izvor: Radio Televizija Vojvodine, 02.Okt.2018, 14:51   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Zajednički regionalni proizvod dovodi prekookeanske turiste

Regionalno povezivanje neophodno je da bi ovaj deo Evrope bio atraktivan za turiste sa prekomorskih tržišta, a jedan od načina da se njihov dolazak podstakne je formiranje zajedničkog turističkog proizvoda i međusobna saradnja, rečeno je danas na konferenciji "Pretvorimo region u atraktivnu turističku destinaciju".

Maja Stošković, direktorka sektora usluga u Privrednoj komori Srbije podsetila je da Srbija postaje sve traženija destinacija na svetskoj turističkoj mapi >> Pročitaj celu vest na sajtu Radio Televizija Vojvodine << i da se približava broju od 3, 5 miliona turista godišnje, da broj domaćih i stranih gostiju raste u kontinuitetu i da je obaveza svih da kvalitetom i uslugama ovu granu unaprede.

"Sigurna sam da će se region pretvoriti u atraktivnu turističku destinaciju veći broj turista i veću prepoznatljivost. Ideja o kreiranju zajedničke turističke ponude je da je turizam prepoznat kao važan element regionalne saradnje, a turistički proizvod koji sve zemlje u regionu imaju da ponude je šire i jače od ponude jedne zemlje", rekla je Stošković.

Ona je podsetila da je pre dve godine Srbija napravila prvi korak u povezivanju, i to sa Crnom Gorom i Makedonijom i da će se i dalje raditi na tome.

Direktor Turističke organizacije Beograda Miodrag Popović rekao je da je regionalno povezivanje neophodno da kako bi, posebno na prekomorskim tržištima, mogli nastupiti zajedno.

"Gledajući iz Kine ili Amerike, naš region izgleda kao jedna mala uličica i ko će preći 10.000 kilometara za samo nekoliko dana... Mislim da povezivanje donosi svima koristi", rekao je Popović.

Sekretarka Udruženja za turizam u PKS Tijana Maljković takođe se založila za regionalno povezivanje kako bi se ponudio zajednički proizvod na stranim tržištima.

"Ako nastupamo na tržištima kao što su Kina, Ujedinjeni Arapski Emirati, Amerika onda moramo imati usklađene vizne režime i da regionalne proizvode ponudimo zajedno", rekla je ona.

Takođe je navela da je važno i da politika cena bude usklađena u svim zemljama u regionu.

"Ono što je privatnom sektoru najbitnije je to što fondovi stranih investitora mogu da budu ponuđeni isključivo ako postoje zajednički turistički proizvodi u regionu", rekla je Maljković.

zajednička je ocena da zemlje u regionu mogu biti interesantne još većem broju turista jer imaju da ponude mnogo toga, kako dobru kuhinju, prirodne atrakcije, a poznate su i po gostoprimstvu...

Na konferenciji u hotelu "Hilton" u Beogradu bilo je reči i o brošuri "In your pocket" koja je do sada došla u ruke 36 miliona turista, a veb stranicu godišnje poseti više od 19, 5 miliona godišnje.

Antoanela Petrović rekla da ima dosta metropola i manjih gradova koji bi želeli da uđu na tu mapu kako bi stigli do ciljne grupe.

Od jula ove godine deo vodiča u kome je mesto našlo 200 gradova iz 30 zemalja, je i glavni grad Srbije.

Pored brošure koja sadrži informacije o samoj destinaciji štampa se i mala džepna mapa kako bi turisti u svakom trenutku mogli da se snađu.

Nastavak na Radio Televizija Vojvodine...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Radio Televizija Vojvodine. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Radio Televizija Vojvodine. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.