Za praznu stanicu 14 miliona evra

Izvor: RTS, 14.Feb.2013, 22:11   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Za praznu stanicu 14 miliona evra

Zbog toga što nije izmestio međumesnu stanicu na drugu lokaciju, Novi Sad će morati da plati skoro 14 miliona evra Auto-transportnom preduzeću "Vojvodina". U međuvremenu, bivša i sadašnja vlast prebacuju odgovornost jedna na drugu.

Presuda u sporu Auto-transportnog preduzeća "Vojvodina" i grada Novog Sada pravosnažna je – grad mora da plati milijardu i 335 miliona dinara tom preduzeću na ime odštete zbog spora oko izgradnje autobuske stanice. U međuvremenu, bivša >> Pročitaj celu vest na sajtu RTS << i sadašnja vlast prebacuju odgovornost jedna na drugu.

Sud je procenio da grad nije ispunio obavezu da međumesnu stanicu izmesti na drugu lokaciju, koju je sagradilo ATP "Vojvodina", sa kojim je posao dogovoren.

Bez autobusa prispelog u stanicu, Novom Sadu prispelo je na plaćanje gotovo 14 miliona evra. Grad mora da plati odštetu, jer iako je sa ATP "Vojvodina" zaključio ugovor o izgradnji nove autobuske stanice, nije preusmerio saobraćaj na novu lokaciju.

Novosadske vlasti sada najavljuju reviziju pred Vrhovnim kasacionim sudom. Gradonačelnik Novog Sada Miloš Vučević kaže da želi da veruje da Grad Novi Sad ima šanse da uspe.

"Postoji opasnost ako bi Vrhovni sud drugačije presudio da bude naplaćen ovaj ne mali novac. To će, svakako, ugroziti finansijsku stabilnost grada, pre svega u pogledu investicionih aktivnosti planiranih za sledeću godinu", objasnio je Vučević.

Advokat ATP "Vojvodine" Dragomir Zjalić kaže da u slučaju da "grad to ne uradi dobrovoljno, ATP će sudu podneti zahtev za prinudno izršenje naplate".

Ilija Dević je Autotransportno preduzeće "Vojvodina" kupio 2004. godine, a dve godine kasnije zaključio je ugovor o izgradnji nove autobuske stanice sa tadašnjom gradonačelnicom Majom Gojković.

Ugovor je potom raskinut, a preduzeće, u međuvremenu, otišlo u stečaj. Spor je nastavljen da se vodi za vreme vladavine demokrata u Novom Sadu.

Bivša gradonačelnica Novog Sada Maja Gojković kaže da je četiri godine bilo sasvim dovoljno, ako je prethodna vlast smatrala da je trebalo raskinuti ugovor ili da treba naći kompromis sa tužiteljem.

Bivši gradonačelnik Novog Sada Igor Pavličić kaže da je skupština grada bila odlučila da treba nastaviti spor, jer bi drugo značilo "da je druga strana u pravu".

Dvoje bivših gradonačelnika saglasni su u jednom – pravosnažna presuda je kontroverzna. Novi gradonačelnik ima i novi problem.

"Nije ovde samo pitanje plaćanja štete nego bi grad sada morao da zatvori postojeću međumesnu stanicu koja je vlasništvo GSP-a, da ugasi svoje preduzeće, a najveći prihod ubire od međumesne autobuske stanice, i da međumesni saobraćaj uputi na stanicu ATP-a koja ne radi", objasnio je Vučević.

Stanica ne radi, ali se na slučaju privatizacije ATP "Vojvodina" radi. Jedna je od 24 sporna slučaja na čijoj reviziji insistira Evropska komisija.

Nastavak na RTS...






Povezane vesti

Novi Sad za praznu stanicu plaća 14 miliona evra ATP “Vojvodina”!

Izvor: Telegraf.rs, 15.Feb.2013, 11:30

Grad nije ispunio obavezu da međumesnu stanicu izmesti na drugu lokaciju, koju je sagradilo Auto-transportno preduzeće "Vojvodina"

Nastavak na Telegraf.rs...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta RTS. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta RTS. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.