Weekend Media Festival otkriva kako iskoristiti najbolji potencijal svojih zaposlenih

Izvor: Telegraf.rs, 10.Jun.2016, 21:22   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Weekend Media Festival otkriva kako iskoristiti najbolji potencijal svojih zaposlenih

Great Place to Work, najveća svetska konsalting kompanija za globalni menadžment koja posluje s vodećim kompanijama, vladama, nevladinim i neprofitnim organizacijama, dolazi na ovogodišnje 9. izdanje Weekend Media Festivala.

Najveći komunikacijski festival u jugoistočnoj Evropi ove godine održaće se od 22. do 25. septembra u prostoru stare fabrike duvana u Rovinju. Generalni pokrovitelj Weekend Media Festivala je Adris grupa.

Manifestaciju će i ove godine posetiti više >> Pročitaj celu vest na sajtu Telegraf.rs << od 4.000 medijskih i komunikacijskih profesionalaca koji će u tri dana festivala u pet paralelnih konferencijskih dvorana raspravljati  o najaktuelnijim temama iz sveta medija, PR-a, marketinga i cele komunikacijske industrije.

- Stvaranje kvalitetnog radnog okruženja bitna je stavka za svakodnevno poslovanje i uspešno funkcionisanje kompanije. Bez obzira da li ste direktor sa Wall Street-a ili kopate kanale za cevi na najvećim vrućinama na Bliskom Istoku, kao lider možete stvoriti odlično radno mesto tako što ćete poštovati svoje zaposlene, tretirati ih pravedno i tako se pokazati kao osoba od integriteta - istakla je Zrinka Lovrenčić iz Great Place to Work.

Foto: Promo

Great Place to Work Institut ističe da kompanije zapošljavaju ljude da bi stvorile proces koji rezultira stvaranjem bogatstva. U zamenu za svoj rad i pružene usluge, zaposleni dobijaju adekvatnu kompenzaciju. Plate su samo opipljivi aspekt zaposlenja. Uz pretpostavku da je plata poštena, ona ne predstavlja jedini faktor koji doprinosi osećaju zadovoljstva. Zaposleni se moraju osećati kao da doprinose nečem značajnijem od dnevnih zadataka, žele se osećati osnaženo i dobijati povratne informacije o svom radu. Takođe, moraju znati koje su im sve mogućnosti dostupne. To je izuzetno važno generaciji mladih radnika poznatih kao generacija Y ili milenijalci. Oni smatraju da proširenje odgovornosti dodatno poboljšava njihove biografije više nego što to čine titule.

Regionalna revija BalCannes i nagrada SoMo Borac bliski su partneri Weekend Media Festivala. BalCannes će petu godinu zaredom, u saradnji s Hrvatskim udruženjem društava za tržišno komuniciranje vrednovati najbolje agencijske projekte iz šest zemalja regiona.

Foto: Promo

Kao i prethodnih godina, i na 9. Weekend media festivalu otkrićemo ko je u regionalnom digitalnom svetu napravio najzanimljivije, najkreativnije i najoriginalnije radove. SoMo Borac je regionalna nagrada koja se dodeljuje najboljim digitalnim radovima u nekoliko kategorija: SoMo Face, SoMust Have, CM godine, SoMo Content, Viralni blockbuster, SoMo Tech i Digitalac godine.

Foto: Promo

Ekipa SoMo Borca užurbano se priprema za četvrto izdanje najvažnijeg godišnjeg druženja digitalaca. Budite spremni i vi - uskoro se otvaraju prijave, koje su kao i do sada besplatne. Otkrijte više na www.somoborac.com

(Telegraf.rs)

Nastavak na Telegraf.rs...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Telegraf.rs. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Telegraf.rs. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.