
Izvor: Beta OMS, 18.Dec.2019, 14:19 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Veleprodaja 360 -Metro proiruje osnovnu delatnost
METRO AG nastavlja da sprovodi strategiju kojom se kompanija pozicionira kao pružalac kompletnih rešenja za mala i srednja preduzeća, samostalne preduzetnike. Na nedavno održanoj godišnjoj konferenciji za medije, Upravni odbor i zaposleni predstavili su pristup Veleprodaja 360 kojim je kompanija proširila svoju osnovnu delatnost u finansijskoj godini 2018/19, i kojim planira da nastavi da se dalje razvija. Kroz koncept Veleprodaja 360, METRO pristupa neiskorišćenim prodajnim potencijalima, u okviru svojih osnovnih grupa kupaca koje čine HoReCa (hoteli, restorani i ugostiteljske firme) i Trgovci (samostalne prehrambene prodavnice). U okviru Veleprodaje 360, METRO nudi širok asortiman proizvoda, savetodavne usluge, digitalna rešenja i alate, testira pružanje finansijskih usluga i kroz strateška partnerstva pruža kupcima podršku u opremanju. Na taj način kompanija nastoji da se pozicionira kao prvi izbor profesionalnih kupaca i da se istakne u odnosu na druge veletrgovce. METRO uveliko kombinuje svoju široku mrežu veleprodajnih objekata sa uslugom dostave robe i digitalnim uslugama. „Želimo da pomognemo našim profesionalnim kupcima da efikasnije upravljaju svojim svakodnevnim poslovnim aktivnostima“, kaže Olaf Koch, predsednik Upravnog odbora METRO AG. „Uzmimo, na primer, ugostiteljsku branšu u Nemačkoj: najveći izazovi sa kojima se suočavaju vlasnici HoReCa objekata su poteškoće u pronalaženju radnika, rastući troškovi poslovanja i troškovi radnika, kao i veće ...