USPEŠNO ZAVRŠENA ČETVRTA SEZONA PROJEKTA ZASADI DRVO

Izvor: SrbijaDanas.com, 24.Maj.2023, 14:17

USPEŠNO ZAVRŠENA ČETVRTA SEZONA PROJEKTA "ZASADI DRVO"

Najvažniji rezultati: 600.000 posađenih sadnica, permanentna kampanja za podizanje svesti o važnosti životne sredine i brojne edukativne aktivnosti

Završena je četvrta sezona najvećeg pokreta masovne sadnje u Srbiji „Zasadi drvo“ zahvaljujući kojem je do sada posađeno nešto više od 600.000 sadnica na 350 lokacija širom Srbije. Pored sadnje, izuzetno značajan rezultat ovog projekta je podizanje svesti o važnosti životne sredine, kao i realizacija brojnih edukativnih >> Pročitaj celu vest na sajtu SrbijaDanas.com << aktivnosti. Do sada je ozelenjeno 17 gradova, očišćena je dugogodišnja divlja deponija i pretvorena u zelenu oazu, obezbeđeno je 10.000 sadnica za sve osnovne škole u Srbiji, održane su 33 edukativne radionice za decu, oslikani su murali u Beogradu i Čačku i organizovane konferencije na temu šumarstva na kojima su okupljeni eksperti i donosioci odluka iz državnog, nevladinog i privatnog sektora.

„Zasadi drvo“ je jedinstven poduhvat za zdraviju životnu sredinu koji su pokrenule kompanije Adria Media Group i dm drogerie markt uz podršku institucionalnih partnera, a realizovan je uz veliku pomoć građana. Njegov značaj iz sezone u sezonu sve je veći, a za sledeću sezonu najavljeni su novi ambiciozni planovi.

Ana Aleksić, članica uprave kompanije Adria Media Group, izrazila je zadovoljstvo zbog ostvarenih rezultata i najavila nove ciljeve projekta: „Pre 4 godine kada smo pokrenuli „Zasadi drvo“ nismo ni sanjali da će ovaj projekat da preraste u pokret najmasovnije sadnje u Srbiji. Do sada smo posadili 600.000 sadnica, a pored toga smo zahvaljujući snazi medija naše kompanije Adria Media Group i raznovrsnim edukativnim aktivnostima u okviru projekta, uspeli smo da podignemo svest javnosti o značaju životne sredine i inspirisali druge da pokrenu brojne slične akcije. Posebno smo ponosni što smo probudili zajedništvo u ljudima i uz podršku naših zaposlenih, institucionalnih partnera, brojnih volontera i javnih ličnosti, omogućili da se uključi svako ko želi da doprinese da naša zemlja bude zelenija i zdravija za život. S istim entuzijazmom i novim ciljevima nastavljamo dalje, jer je to naš način da pokažemo odgovornost prema zajednici u kojoj živimo i radimo“, poručila je Ana Aleksić.

Svetlana Jovanović Mitić, resorna menadžerka marketinga i komunikacija dm Srbija i Severna Makedonija, s ponosom je govorila o rezultatima četvrte sezone „Zasadi drvo“: „Više od 1.000 volontera zajedno sa našim koleginicama i kolegama i partnerima stoji iza 600.000 zasađenih stabala najveće akcije pošumljavanja u Srbiji. Pored sadnje, ozeleneli smo i 17 gradova širom Srbije, a ovu fazu obeležile su i brojne aktivnosti, pre svega za najmlađe. Edukacije su u ovoj sezoni sprovedene u 5 vrtića, a deca su imala priliku da sade lavandu, smilje i ruzmarin, pravili su hotele za insekte i slušali edukaciju o pčelama. Takođe, sve osnovne škole u Srbiji dobile su po dve sadnice bora koje su posadile u dvorištima, a sprovedeno je i ozelenjavanje dvorišta Medicinske škole u Zemunu. Na putu ka zelenijoj planeti, na ovaj način svoje vrednosti o društvenoj odgovornosti i očuvanju životne sredine prenosimo i najmlađim članovima zajednice“, istakla je Svetlana Jovanović Mitić.

Nastavak na SrbijaDanas.com...






Povezane vesti

U četvrtoj sezoni kampanje 'Zasadi drvo' 600.000 sadnica

Izvor: Beta, 25.Maj.2023, 12:39

Četvrta sezona pokreta masovnog sađenja drveća u Srbiji "Zasadi drvo" posađeno je više od 600.000 sadnica na 350 mesta širom zemlje, saopšteno je danas na završetku te kampanje."Zasadi drvo" je poduhvat za zdraviju životnu sredinu koji su pokrenule kompanije "DM drogerie markt" i "Adria Media...

Nastavak na Beta...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta SrbijaDanas.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta SrbijaDanas.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.