Izvor: Blic, 12.Mar.2014, 01:56 (ažurirano 02.Apr.2020.)
U SAD počelo razmatranje regulisanja automobila bez vozača
Kalifornijske saobraćajne vlasti počele su juče da razmatraju složena pitanja kako regulisati vožnju automobilima kojima upravljaju kompjuteri, a ne ljudi.
Kompjutersko upravljanje vozilima, što je donedavno bilo domen naučne fantastike, moglo bi biti komercijalno dostupno do kraja decenije.
Kompanija Gugl, već je izvela na puteve svoje modele opremeljene senzorima, a i veliki proizvođači automobila takođe isprobavaju svoje modele.
Kalifornijsko >> Pročitaj celu vest na sajtu Blic << odeljenje za motorna vozila radi na pravilima kako kompanije mogu isprobavati tu novu tehnologiju.
Danas je ta služba održala javno saslušanje i tome kako integrisati autombile bez vozača u javni saobraćaj, a veći deo rasprave je bio usredsređen na pitanja privatnosti.
Kalifornijski zakon zahteva da vozila bez vozača beleže operacije tako da se ti podaci mogu iskoristiti za rekonstrukciju nesreće, a članovi organizacije za zaštitu potrošača kažu da takvi automobili ne smeju biti još jedan način za praćenje ljudi.
Takođe se raspravljalo bezbednosti takvih automobila i da li vlasnici znaju kako da ih bezbedno koriste.
Najčitanije SADA:
SAD: Kako regulisati automobile bez vozača?
Izvor: Radio Televizija Vojvodine, 12.Mar.2014
Kalifornijske saobraćajne vlasti počele su danas da razmatraju složena pitanja kako regulisati vožnju automobilima kojima upravljaju kompjuteri, a ne ljudi.