U Baru učenik nožem ranio druga u školskom dvorištu

Izvor: Radio Televizija Vojvodine, 21.Nov.2019, 09:50   (ažurirano 02.Apr.2020.)

U Baru učenik nožem ranio druga u školskom dvorištu

Učenik Srednje stručne škole u Baru P.Ž. (18) koga je u tuči u dvorištu nožem ranio đak te škole M.T. (17), operisan je u barskoj Opštoj bolnici i stabilnog je zdravstvenog stanja.

Incident se dogodio juče u dvorištu barske škole, a maloletni M.T. je uhapšen i sumnjiči se za pokušaj ubistva.

"P.Ž. je uboden nožem u predelu stomaka. Po prijemu u Opštu bolnicu u Baru, on je operisan i nalazi se na Odeljenju intenzivne nege. Njegovo stanje je stabilno >> Pročitaj celu vest na sajtu Radio Televizija Vojvodine << i nadamo se da će biti sve u redu", rečeno je sinoć za portal CdM iz Opšte bolnice u Baru.

U dvorištu te barske škole u tuči je M.T. nožem ranio P.Ž. koji je odmah transportovan u barsku Bolnicu.

Maloletni M.T. je uhapšen i sumnjiči se za pokušaj ubistva.

Direktor Srednje stručne škole Bar Branislav Knežević potvrdio je da se danas u toj školi dogodio težak incident između dva učenika, te da će škola uraditi sve što je u njenoj nadležnosti, nakon što dobije sve potrebne informacije od policijskih i tužilačkih organa.

Nastavak na Radio Televizija Vojvodine...






Povezane vesti

Učenik nožem ranio druga u školskom dvorištu

Izvor: Nezavisne Novine, 21.Nov.2019

​PODGORICA - Učenik Srednje stručne škole u Baru P.Ž. (18) koga je u tuči u dvorištu nožem ranio đak te škole M.T. (17), operisan je u barskoj Opštoj bolnici i stabilnog je zdravstvenog stanja.

Nastavak na Nezavisne Novine...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Radio Televizija Vojvodine. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Radio Televizija Vojvodine. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.