Telenor pobednik takmičenja South East Europe Customer Experience Awards

Izvor: Beta OMS, 08.Jun.2020, 14:00

Telenor pobednik takmičenja South East Europe Customer Experience Awards

Telenor je na nedavno održanom regionalnom takmičenju South East Europe Customer Experience Awards osvojio četiri pojedinačne nagrade i proglašen je ukupnim pobednikom takmičenja. Ovo je prvi put da se nagrade dodeljuju za region jugoistočne Evrope, a  konkurenciji su se našle brojne kompanije iz Srbije i zemalja u okruženju. Nagrađeni pojedinačni projekti su:Zlatni pobednik u kategoriji Digitalno korisničko iskustvo za projekat Plaćanje na klik; Zlatni pobednik u kategoriji Telekomunikacije za celu 2019. godinu; Srebrni pobednik u kategoriji Korisnici u srcu svega za projekat Sve za telefon, telefon za sve;  Srebrni pobednik u kategoriji Zaposleni u srcu svega – velike kompanije za projekat  Retail akademija.   Takmičenje South East Europe Customer Experience Awards dodeljuje nagrade organizacijama, timovima i pojedincima za inspirativne, inovativne i edukativne prakse i iskustva kupaca. Ove godine, takmičenje je po prvi put organizovano za jugoistočni deo Evrope, a zbog opšte situacije, sama odbrana radova kao i proglašenje pobednika, odvijalo se onlajn.Više informacija o finalistima i pobednicima možete pronaći ovde. Ovaj tekst nije proizvod Agencije Beta i ona ne odgovara za navode u njemu. (Kraj OMS poruke)

Nastavak na Beta OMS...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Beta OMS. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Beta OMS. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.