Tek smo na početku, kao što smo bili i pre 4 godine

Izvor: B92, 28.Dec.2018, 11:10   (ažurirano 02.Apr.2020.)

"Tek smo na početku, kao što smo bili i pre 4 godine"

Članovi radne grupe za izradu medijske strategije predali su juče premijerki Ani Brnabić nacrt tog dokumenta, koji će uskoro biti na javnoj raspravi.

Šta nam donosi nova strategija, hoće li se država povući iz vlasništva, opstaju li lokalni mediji, šta se menja kada je reč o socijalnom, ekonomskom, profesionalnom položaju i bezbednosti novinara?

Na ta pitanja pokušali su da odgovore Dragana Čabarkapa, predsednica Sindikata novinara Srbije i članica radne >> Pročitaj celu vest na sajtu B92 << grupe za izradu strategije i Saša Mirkovića, profesor Fakulteta za medije i komunikacije i bivši državni sekretar za informisanje u Ministarstvu kulture, koji su bili gosti Jutranjeg programa Prve televizije.

Na pitanje gde smo danas kao struka i šta će nam sve doneti medijska strategija, Čabarkapa kaže da smo na početku.

“Tek smo na početku, kao što smo bili i pre četiri godine. Medijska strategija je strateški dokument koji mora da odredi stanje medija u narednih pet godina. Cilj da se napravi okuženje u kojem može da se ostvari javni interes. Radna grupa je radila intenzivno i dinamično, od 25. juna imali smo 19 sastanaka sa gostima koji su davali svoje predloge. Ova strategija je preporuka, ona ide na raspravu, a zakone piše posebna grupa”, ističe Dragana Čabarkapa.

Opširnije u video-prilogu:

Nastavak na B92...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta B92. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta B92. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.