Izvor: SandzakPress.net, 16.Nov.2017, 17:16 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Strategijom komunikacije do bolje informisanosti građana
Strategija komunikacije grada Novog Pazara predstavlja osnovne smernice na osnovu kojih bi u narednih pet godina trebala da bude unapređena komunikacija građana sa lokalnom samoupravom i javnim preduzećima i ustanovama. Dokument su usvojili odbornici Skupštine grada, a on određuje korake transparentnosti rada lokalne samouprave i učešće javnosti u donošenju odluka značajnih za zajednicu. Predstavnica Odeljenja za informisanje Hana Salihagić rekla je radiju Sto plus da je Startegija >> Pročitaj celu vest na sajtu SandzakPress.net << rađena po smernicama OEBS-a, a u saradnji sa Stalnom konferencijom gradova i opština. “Strategija komunikacije je pre usvajanja prošla javnu raspravu sa predstavnicima medija i nevladinog sektora, tokom koje smo dobili i usvojili njihove brojne sugestije. Ona nije zatvoren dokument, jer se komunikacijski alati stalno razvijaju, tako da ćemo mi na kraju svake godine sa predstavnicima medija i nvo praviti Akcioni plan komunikacije, kroz reviziju i prilagođavanje novim okolnostima”, rekla je Salihagićeva. Ona dodaje da su trenutno društvene mreže najbrži način komunikacije sa građanima, a da se radi na poboljšanju elektronske i web komunikacije. ”Na sajtu grada već imamo dve mogućnosti komunikacije sa građanima putem opcije ‘prijavi problem’ i ‘pitajte gradonačelnika’, a prema preporuci Transparentnosti Srbije sva pitanja i odgovori su objavljeni. Pre nedelju dana smo otvorili novi email imamideju@novipazar.org.rs, pa pozivam građane da nam se jave, predlažu i postavljaju pitanja za sve što ih zanima”, rekla je Salihagićeva našem radiju. Strategija komunikacije lokalne samouprave do 2022. godine, između ostalog, predviđa jednomesečne konferencije za medije i brifinge, redovna saopštenja za javnost, prateći informativni materijal, brošure, internet prezentacije, android aplikacije i organizovanje dana otvorenih vrata. Na osnovu ovog dokumenta javna preduzeća i ustanove su u obavezi da u roku od šest meseci konkretnim merama unaprede komunikaciju sa javnošću i da svoje poslove učine transparentnim.
Nastavak na SandzakPress.net...