Izvor: Danas, 08.Apr.2013, 20:23   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Socijalističke reklame iz poletnog vremena

„Do poslednje kapi“ piše na jednom od oglasa dopunjenim slikom na kojoj iz flaše ističe poslednja kap prepečenice. Na drugom grafičkom rešenju u prvom planu je opet flaša, ovog puta Rubinovog vinjaka s licem žene blago nakrivljenom prema nečemu što podseća na šank, dok na trećem oglasu odlučna i nasmejana devojka umesto torbe nosi luks pakovanje šljivovice dok je u njenoj pozadini Lufthanzin avion.

Nastavak na Danas...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Danas. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Danas. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.