Izvor: Blic, 13.Nov.2006, 13:00   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Slalom vozača između rupa

Slalom vozača između rupa

KRUŠEVAC - Saobraćajni kolaps je svakodnevna pojava u Kruševcu, i to je jedan od najvećih urbanih problema. U odnosu na broj stanovnika, ovo je grad sa najviše automobila u Srbiji. Autobuski i putnički saobraćaj prolazi kroz glavnu ulicu, a u najužem gradskom jezgru nema dovoljno mesta za parkiranje. Dodatni problem je i prisustvo oko 300 taksi vozila na ulicama grada.

Kao najproblematičnije ulice vozači ističu Kosovsku, >> Pročitaj celu vest na sajtu Blic << naročito u delu oko ulaza u bolnicu, i Hajduk Veljkovu. To su tranzitne saobraćajnice koje su suviše uske da propuste veliki broj vozila posebno kada se sa strane nepropisno parkiraju automobili. Izgradnja zaobilaznice je samo delimično rasteretila Ulicu cara Lazara, a vozačima su najveća muka brojne rupe i šahtovi. Već nekoliko godina kompletna rekonstrukcija ove ulice ulazi u lokalni plan razvoja, ali nikako da se obezbedi novac.

- Za Kosovsku ulicu smo pomerili građevinsku liniju da bi jednoga dana mogla da se proširi. Za prostor oko kapije bolnice potrebno je kompleksnije rešenje. U užem gradskom jezgru više nema prostora za širenje saobraćajnica. Problem je i u naravi naših ljudi. Ne žele da pešače više od pet minuta od mesta gde parkiraju auto do mesta gde rade ili završavaju neki posao, a svi hoće da prođu kroz centar grada iako imaju druge mogućnosti - ističe Predrag Arsić, diplomirani saobraćajni inženjer iz Direkcije za urbanizam i izgradnju grada.

U Kruševcu postoji 21 semafor, a Arsić tvrdi da su njihova starost i neuslovnost jedan od razloga čestih saobraćajnih gužvi. On ističe da bi njihovo povezivanje radio mrežom i onlajn upravljanje koštalo oko 10 miliona dinara i rešilo bi velike probleme. Komandir Saobraćajne policije Momir Minić kaže da policija pokušava da uvede red stalnim kontrolama tamo gde se očekuju velike gužve.

U poslednjih godinu dana, zbog provođenja toplovodne mreže, veliki broj ulica u gradu je raskopan i zatvoren, što je menjalo režim saobraćaja i dodatno otežavalo vožnju. Izvođači radova imaju običaj da raskopaju ulicu, završe svoj deo posla i odu a da pre toga ne vrate kolovoz u prvobitno stanje.

S. Milenković

Nastavak na Blic...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Blic. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Blic. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.