Izvor: Medijski istraživački centar, 08.Sep.2012, 18:05   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Serijal studijskih debata i TV-emisija „Kad kažete…“

Medija centar Beograd i Media centar Niš sledeće nedelje počinju prvi, jesenji ciklus studijskih debata pod zajedničkim naslovom „Kad kažete…“.
 Jednom nedeljno raspravljaće se o praktičnim i bitnim problemima društva u Srbiji, s argumentima i kompetentnim sagovornicima koji i najsloženije, strateške teme razumljivo predstavljaju zainteresovanim građanima, pružaju uvid u različita stanovišta i stavove, i omogućuju svakom pojedincu da sam razvije svoje mišljenje.
 Raznolike >> Pročitaj celu vest na sajtu Medijski istraživački centar << priloge „Kad kažete…“ (arhivske materijale, ankete, izjave, kratke reportaže s ljudskim primerima, intervjue…), obogaćuje interaktivnost s publikom.
Pitanja i komentari građana „ulivaju“ se novim tehnologijama (SMS, E-pošta, Twitter, Facebook…), a javna rasprava nastavlja se online na www.mc.rs/KadKazete i povezanim sajtovima i web forumima.
U skraćenom izdanju, kao pedesetak minuta dinamičnog TV programa, biće dostupno na brojnim regionalnim i lokalnim televizijama širom Srbije.
Urednički tandem serijala „Kad kažete…“ su doajeni ekonomskog novinarstva Miša Brkić i Mijat Lakićević, dok je novinarka i voditeljka je Aleksandra Krstić (www.mc.rs/aleksandra-krstic.3297.html).
Aleksandra Krstić je i asistentkinja na Fakultetu političkih nauka u Beogradu, pa će u studiju biti i njeni studenti. Na drugom kraju telekonferencijske veze, u Media centru Niš je Velibor Petković, novinar dopisništva Radio Beograda.
Medijskim centrima Niša i Beograda svojom arhivom i dopisničkom mrežom partner je Novinska agencija FoNet, koja će multimedijalne izveštaje sa svake od debata stalnim korisnicima emitovati u redovnim agencijskim servisima.
Za prvi serijal „Kad kažete…“ nametnule su se pretežno ekonomske teme, ili bar ekonomski pristup temama iz poljoprivrede, izvoza, obrazovanja, zdravstva, kulture i ekologije.
Po završetku sezone branja i trgovine, u žučnim diskusijama oko maline, kao jednog od najvažnijih izvoznih artikala Srbije, i dalje se ne čuje ništa o konkurenciji na svetskom tržištu, razvoju uzgajanja maline i oslabljenom položaju domaćih malinara.
Sve se, kao po pravilu, zatvara samo u okvire Srbije, kao isključivo „domaće“ pitanje.
U emisiji „Kad kažete…MALINA: kako je Srbija upropastila svoj najbolji brend“, sa kojom naredne nedelje počinje serijal ovih debata, gledaoci će saznati šta su drugi (na primer Poljaci) u međuvremenu uradili da nas preteknu.
Šta nas možda vraća u život, a nije veliki otkupni angažman sa CWS Best Food iz Austrije, pitanja su koja postavljaju autori emisije, da li interesi pojedinaca i grupa potiskuju interese proizvođača maline, hoće li opet najgori diktirati uslove?
Premijerno emitovanje emisije „Kad kažete…MALINA: kako je Srbija upropastila svoj najbolji brend“ biće na TV Studio B, u sredu, 12.septembra u 21 čas.
Serijal emisija „Kad kažete…“ podržava Fondacija za otvoreno društvo – Srbija.

Nastavak na Medijski istraživački centar...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Medijski istraživački centar. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Medijski istraživački centar. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.