Izvor: NoviMagazin.rs, 10.Dec.2016, 19:53 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Šarčević: Nedopustivo nasilničko ponašanje učenika
Ministar prosvete, nauke i tehnološkog razvoja Mladen Šarčević pružio je danas punu podršku nastavnici Vesni Radić iz Tehničke škole u Mladenovcu, koju je za katedrom ošamario šesnaestogodišnji učenik i najavio nultu toleranciju za nasilje u školama.
Ministar je osudio nasilničko ponašanje učenika i naglasio da su ovakve situacije nedopustive, saopšteno je iz resornog ministarstva.
On je najavio ozbiljnije i oštrije sankcije za svako kršenje pravila >> Pročitaj celu vest na sajtu NoviMagazin.rs << ponašanja u školama.
"Radimo na novom Zakonu o osnovama sistema obrazovanja i vaspitanja, kojim ćemo uvesti drastičnije mere za neprimereno ponašanje u školama. Ovakve slučajeve nećemo tretirati kao obične prekršaje, već kao, maltene, napad na službeno lice", naglasio je ministar Šarčević, dodajući da ovakvi incidenti ne smeju da se događaju.
Prema njegovim rečima, u rad na novim zakonskim rešenjima biće uključena i druga nadležna ministarstva, kako bi sankcije za nasilničko ponašanje učenika u školi snosili i njihovi roditelji ili staratelji.
„Imaćemo nultu toleranciju za nasilje u školama“, zaključio je ministar. Đak mladenovacke Tehnicke škole fizcki napao nastavnicu nasred casa. V. P. se ispisao iz škole, pa nece biti disciplinskog postupka, a nadležni bi morali da reaguju za ozbiljniju prijavu od školske.
Prema pisanju beogradskih medija, incident se dogodio u sredu kada je učenik drugog razreda Tehnicke škole u Mladenovcu na času udario šamar profesorki Osnova elektrotehnike i izašao iz učionice.
Protiv učenika je pokrenut prekršajni postupak, ali se on ispisao iz škole.
Učenik ošamario nastavnicu, ministar upozorava
Izvor: B92, 10.Dec.2016
Beograd -- Ministar prosvete Mladen Šarčević pružio je podršku nastavnici Vesni Radić iz Tehničke škole u Mladenovcu, koju je za katedrom ošamario šesnaestogodišnji učenik..Šarčević je najavio nultu toleranciju za nasilje u školama...Ministar je osudio nasilničko ponašanje učenika...